شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Saturday, 20 April , 2024

اعلام آماده باش به سه شهرستان برای آتش سوزی منطقه نخودکار باغملک

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اعلام آماده باش به سه شهرستان برای خاموش کردن آتش سوزی منطقه نخودکار باغملک گفت: پیگیری برای اعزام یک فروند بالگرد آبپاش از طریق سازمان مدیریت بحران و سازمان منابع طبیعی کشور برای مهار آتش در منطقه نخودکار باغملک ادامه دارد.

به گزارش خوزآنلاین،کیامرث حاجی زاده شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: برای تسریع در مهار آتش سوزی در منطقه نخودکار باغملک به فرمانداری شهرستان های هم جوار از جمله ایذه، هفتکل و رامهرمز برای کمک به شهرستان باغملک دستور آماده باش داده شد.

وی افزود: با توجه به آتش سوزی گسترده در این منطقه و حضور و تلاش های نیروهای مردمی، دوستداران محیط زیست، اعضای فرمانداری شهرستان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هنوز آتش در منطقه مهار نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان توضیح داد: براساس گزارش نیروهای مردمی و فرمانداری شهرستان و با پیگیری های اداره کل مدیریت بحران امروز سه سورتی پرواز در منطقه انجام شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیروها در منطقه در حال مهار آتش هستند و نیروی انسانی مازاد نیز به منطقه اعزام شده است.

به گزارش خوزآنلاین، آتش سوزی در بخش وسیعی از اراضی ملی و جنگل‌های نخود کار باغملک از سه شنبه شب آغاز شده است.

تابستان امسال چندین آتش سوزی در جنگل های مال آقا، پتک و ابوالعباس شهرستان باغملک اتفاق افتاد و خسارت بسیاری به پوشش گیاهی و درختان بلوط منطقه وارد کرد.

شهرستان باغملک در شرق استان خوزستان قرار دارد و فاصله آن تا اهواز ۱۴۳ کیلومتر است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار