پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

Thursday, 28 March , 2024

  • سه‌شنبه / 24 سپتامبر 2019 / 14:42
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 2032
  • خبرنگار : 104

از شهردار اهواز حمایت می کنیم تا مشکلات فعلی شهر رفع شود

عضو شورای شهر اهواز گفت: اعضای شورای شهر حق دارند از شهردار طرح سؤال کنند و این اقدام به معنای استیضاح نیست.

به گزارش خوزآنلاین،مازیار جهان‌بخشی عضو شورای کلانشهر اهواز،  اظهار کرد: طرح سوال از شهردار حق قانونی شورای شهر است و هر زمان که اعضاء شورا به ابهامی در عملکرد وی برخورد کنند، این حق را دارند که با طرح سؤال به ابهام خود پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته، سه بار از شهردار پیشین اهواز طرح سؤال به عمل آمد تا در نهایت در سومین جلسه طرح سؤال، کتانباف استیضاح شد، افزود: همانطور که شهردار باید پاسخ به ابهامات شورای شهر بدهد، اعضای شورا هم می‌توانند از پاسخ وی قانع نشوند.

عضو شورای شهر اهواز با تأکید بر این موضوع که طرح سؤال به معنای استیضاح نیست، تصریح کرد: در حال حاضر همراه شهردار هستیم، اما یک سری نقاط ضعف و قدرت در مدیریت کنونی شهرداری حاکم است که اعضای شورا پس از بررسی آن تصمیم مناسبی را اتخاذ خواهند کرد، مطمئنا تصمیمی که در شورای اسلامی کلانشهر اهواز گرفته می‌شود به صلاح مردم و به خیر شهر خواهد بود.

جهان‌بخشی در پاسخ به این موضوع که شورای شهر اهواز تا چه حد به مشکلاتی که در شهر اهواز در ارتباط با آغاز مدارس، فصل بارندگی‌ها و شروع حرکت مردمی اربعین حساس است، ادامه داد: اعضای شورا به این مشکلات توجه بسیاری دارد و قصد بر این است تا در این موضوع نشست‌هایی را نیز برگزار کند.

وی یادآور شد: هیچکدام از اعضای شورای شهر از این معضلات و چالش‌های موجود غافل نیستند و در جلساتی که به همین منظور برگزار می‌شود تصمیمات درستی اتخاذ خواهد شد، در همین راستا از شهردار اهواز نیز حمایت‌های لازم به عمل خواهد آمد تا با قدرت شرایط موجود مدیریت شود.

عضو شورای شهر اهواز با اعلام حمایت از شهردار اهواز، گفت: در حال حاضر شرایط استیضاح به سویی رفته که این موضوع صورت نگیرد، این تصمیم در راستای اخذ تصمیماتی به صلاح شهر اهواز اتخاذ شده و سعی بر آن است که با حمایت از شهردار مشکلات فعلی را بررسی، رفع و با همین رویه ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار