چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Wednesday, 24 April , 2024

  • شنبه / 28 سپتامبر 2019 / 12:40
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 2251
  • خبرنگار : 104

حمله سگ های ولگرد به دختر بچه ۷ ساله/ امام جمعه خرمشهر: مسئولان باید پاسخگو باشند

جولان سگ های ولگرد در شهرهای استان خوزستان به ویژه در اهواز موجب رعب و وحشت مردم شده است و تردد دسته جمعی آنها در معابر عمومی، چهره شهر را زشت کرده است.
به گزارش خوزآنلاین،روز گذشته یک دختر بچه ۷ ساله در منطقه نهر ۶ محرزی خرمشهر، توسط دو سگ ولگرد مورد حمله قرار می‌گیرد و دچار آسیب جدی شد.

این دختر بچه از ناحیه حلق و بینی و گردن مورد حمله قرار می‌گیرد و نای وی توسط سگ‌های ولگرد پاره می‌شود.

وی بلافاصله به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شده و سپس بر اساس تشخیص پزشکان به اهواز اعزام می‌شود.

انتشار تصویر این کودک روی تخت بیمارستان در فضای مجازی موجب واکنش بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی شد.
نای دختر بچه خرمشهری توسط سگ‌های ولگرد پاره شد

حجت‌الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در این باره گفت: از حادثه به وجود آمده ناراحت هستم و با خانواده این دختر بچه احساس همدردی می‌کنم و امیدوارم به زودی عافیت و سلامت به این دختر برگردد.

وی عنوان کرد: همه مسؤولان مقصر در امر به وجود آمده و عدم اقدام جدی برای جمع آوری سگ‌های ولگرد باید امروز به این خانواده و تمام مردم پاسخگو باشند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به مصوبه عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد، گفت: در اصل این مصوبه اشتباه است چرا که با منطقه و شهر ما نمی‌سازد اما متاسفانه برخی از افراد به بهانه‌های مختلف از آن حمایت می‌کنند و به همین دلیل است که اقدام جدی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه حقوق انسان‌ها به مراتب از حقوق حیوانات بالاتر است، عنوان کرد: اتلاف سگ‌های ولگرد اولویت اول برای حل این معضل است.

عادلپور افزود: همه کسانی که در این بحران شهرستان نقش دارند باید امروز جوابگو مردم باشند و کسی از بار مسوولیت فرار نکند.

به گزارش خوزآنلاین،پیش از این نیز موارد مشابهی از حمله سگ های ولگرد به شهروندان خوزستانی صورت گرفته است که در آخرین آنها پیش از این، یک پسر بچه ۱۳ ساله در روستای ابودهالیس امیدیه مورد حمله چند سگ قرار گرفته بود.
جولان سگ های ولگرد در شهرهای استان خوزستان به ویژه در اهواز موجب رعب و وحشت مردم شده است و تردد دسته جمعی آنها در معابر عمومی، چهره شهر را زشت کرده است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار