جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

Friday, 29 March , 2024

  • پنج‌شنبه / 20 فوریه 2020 / 11:22
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 3138
  • خبرنگار : 2

حجت الاسلام موسی پور :

اجراي پروژه های عمرانی در شهر اهواز سرعت گرفته است

حجت الاسلام جاسم موسی پور عضو شورای اسلامي شهر اهواز در مصاحبه با خبرنگار خوزآنلاین در خصوص پیشرفت پروژه های عمرانی شهري، گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی شاهد سرعت گرفتن پروژه های عمرانی در سطح مدیریت شهری هستیم .

حجت الاسلام جاسم موسی پور عضو شورای اسلامي شهر اهواز در مصاحبه با خبرنگار خوزآنلاین در خصوص پیشرفت پروژه های عمرانی شهري، گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی شاهد سرعت گرفتن پروژه های عمرانی در سطح مدیریت شهری هستیم و پروژه هایی مانند فرهنگسرای کوی فرهنگیان، پل نهم، میدان پنج نخل و زیرگذر زردشت و جانبازان تا پایان سال ۹۸ به افتتاح و بهره برداری میرسد.
وی ادامه داد : زیرگذر کیان آباد به کیانشهر با سرعت خوبی در حال تکمیل است و پل شهید کجباف از سمت دروازه به میدان نخل، در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۹ به افتتاح خواهد رسید.
عضو شواری شهر اهواز با اشاره به تحول در حوزه فضای سبز در خصوص خودداری از کاشت کنوکارپوس و جایگزینی درختان مثمر و تزئینی، افزود: در حال حاضر چند نفر نخل به صورت علمی در خیابان نادری و جاده ساحلی در حال کاشت است.
رئيس كميسيون فرهنگي شوراي شهر اهواز با تاکید بر اینکه ورود قرارگاه خاتم الانبیاء نقطه عطفی در پروژه های عمرانی است، بیان کرد: این قرارگاه در پروژه میدان دانشگاه در حال عملیات هستند و در آینده نزدیک پس از انجام مطالعات پروژه میدان جمهوری را شروع می کنند.
وی در ادامه افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء در خصوص پروژه دفع آب های سطحی اعلام همکاری کرده است و در حال مذاکره با شهرداری اهواز هستند و قطعا ورود چنین پیمانکار قوی و باسابقه درخشان در پروژه های اهواز، نوید پیشرفت و تحول را به همراه دارد.
عضو شورای شهر با بیان اینکه مطمئناً شاهد یک نوروز دیگری در اهواز خواهیم بود، گفت: مجموعه ای از آبنماها تکمیل و احیاء شده اند و همچنین تا پایان سال مواردی دیگر به بهره برداری میرسند در فضای سبز نیز قطعا تغییراتی مانند گل‌کاری صورت میگیرد.
موسی پور همچنین با اشاره به تخریب روکش آسفالات معابر و نارضایتی مردم به دلیل پروژه های آبفا، خاطر نشان کرد: شهرداری در انجام عملیات بهسازی و روکش آسفالت اعلام آمادگی کرده است درصورتیکه که سازمان آبفا در آن منطقه پروژه ای نداشته باشد.
رئيس كميسيون فرهنگي شوراي شهر اهواز افزود: شهرداری در سال ۱۳۹۸ بیش از یک میلیون متر مربع آسفالت انجام داده است و این آمادگی را دارد تا با قراردادهای جدید این آمار را به دو برابر ارتقاء‌ دهد به شرطی که از پروژه های آبفا و نشست زمین در نتیجه ریزش شبکه فاضلاب خلاصی پیدا کنیم.
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به دعوت مردم به پای صندوق های رای، یادآورد شد: مردم همیشه ثابت کردند، جلوتر از مسئولین خود قرار دارند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امنیت ما در گرو مشارکت مردم است، لذا مردم با هر سلیقه‌، تفکر سیاسی و قومیت در انتخابات حضور پیدا میکنند و حتما جواب دندان شکنی به بدخواهان نظام خواهند داد.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار