پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Thursday, 25 April , 2024

  • جمعه / 17 آوریل 2020 / 15:34
  • سرویس: یادداشت
  • کد خبر: 4995
  • خبرنگار : 2

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

  بسم الله الرحمن الرحیم وطن از جمله مقدس ترین ها برای بشر بوده تا آنجا که جان ها و مال ها فدای این نعمت ارزشمند می گردد. امروز نیز دفاع از وطن و حریم میهن عزیز اسلامی رسالت و هدف بزرگانی است که صیانت از جان، مال و ناموس هم وطنان افتخار شان می […]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وطن از جمله مقدس ترین ها برای بشر بوده تا آنجا که جان ها و مال ها فدای این نعمت ارزشمند می گردد. امروز نیز دفاع از وطن و حریم میهن عزیز اسلامی رسالت و هدف بزرگانی است که صیانت از جان، مال و ناموس هم وطنان افتخار شان می باشد. ۲۹ فروردین هر سال یادآور سلحشورها، فداکاری ها و شجاعت ارتشیان گرانقدر است مردانی که به تاسی از ولایت و با ایمانی سرشار پیروزی ها آوردند. یاد و خاطره صیاد شیرازی ها، بابایی ها و سایر شهیدان قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در تاریخ افتخار آمیز مملکت اسلامی مان خواهد درخشید. حضور ارتش مردان در عرصه های دفاع از وطن شکوهی افزون داشته و امروز حضور چشمگیرشان به عنوان یاوران سلامت در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا خدمتی عظیم و بزرگ به میهن اسلامی است.
اینجانب فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی را به کلیه عزیزان ارتش قهرمان مان تبریک گفته سلامتی و توفیقات روز افزون شان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

علی هلیلی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار