پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

Thursday, 28 March , 2024

  • چهارشنبه / 6 می 2020 / 20:43
  • سرویس: یادداشت
  • کد خبر: 6055
  • خبرنگار : 104

ماجرای کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص اجرای روکش آسفالت بر روی خاک در خیابان شفیع کوی مشعلی

متاسفانه امروز شاهد آن بودیم کلیپی در فضای مجازی در خصوص اجرای روکش آسفالت بر روی خاک در خیابان شفیع کوی مشعلی پخش شد که لازم است در این خصوص توضیحاتی ارائه گردد

۱- خیابان شفیع کوی مشعلی از قبل آسفالت بوده و اجرای عملیات روکش برروی آسفالت پیشین صورت پذیرفته که با توجه به شرایط نیازی به زیرسازی نداشته است.

۲- قسمت نمایش داده شده در فیلم قسمت انتهایی خیابان شفیع می باشد که با توجه به افتادگی آسفالت در جلوی درب یکی از منازل بمنظور جلوگیری از جمع شدن آبهای سطحی توسط ساکنین با نخاله پر شده که البته آسفالت نشده است.

۳- قبل از اجرای روکش آسفالت نیاز به قیرپاشی می باشد که در فیلم منتشر شده اثری از قیر بر روی خاک دیده نمی شود و این نشان دهنده این موضوع است که عملیات روکش قبل از قسمت خاکی متوقف شده است.

۴- همواره در انتهای کار روکش آسفالت با توجه به جابجایی فینیشر ممکن است حجم بیشتری آسفالت در محل باقیمانده که بمنظور جلوگیری از ایجاد دست انداز توسط ماله کش بسمت جلو کشیده می شود که با توجه به خاکی بودن محل روی این قسمت کشیده شده است.

بهرحال در این ایام دشوار و در ماه مبارک رمضان که بسیاری از شهروندان ترجیح می دهند در خانه بمانند بخشی از پرسنل شهردای با به جان خریدن تمامی مشکلات و در جهت ایجاد شادی و نشاط در شهروندان و کاهش مشکلات موجود شهر اقدام به ارائه خدمات می نمایند، لیکن تخریب و نادیده گرفتن زحمات این افراد بنظر بی انصافی می باشد.

روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار