شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Saturday, 20 April , 2024

معامله باغ ویلاهای غیرمجاز در دزفول ممنوع است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز اقدامی غیرقانونی و غیرشرعی است و به افرادی که نسبت به این قانون جاهل هستند هشدار داده می‌شود که هرگونه معامله این باغ ویلاها کاملا ممنوع است.

علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول درخصوص تخریب باغ ویلاهای غیرمجاز این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌هایی که در زمین‌های کشاورزی اتفاق افتاده تا به حال طی دو مرحله اقدام به تخریب این سازه‌ها شده است.

وی افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز اقدامی غیرقانونی و غیرشرعی است که در حال جلوگیری از آنها هستیم و به افرادی که نسبت به این قانون جاهل هستند هشدار داده می‌شود که هرگونه معامله این باغ ویلاها کاملا ممنوع است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: با توجه به دستوری که صادر شده هیچ مسامحه‌ای با متخلفین این حوزه وجود نخواهد داشت و طبق قانون با افراد برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون قریب به ۸۰ قطعه از باغ ویلاهای غیرمجاز شهرستان دزفول تخریب شده و مردم در صورت مشاهده ساخت و سازهای غیر مجاز علاوه بر ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی می‌توانند از طریق نیروی انتظامی مشاهدات خود را گزارش دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته گذشته نیز تعداد ۸۸ قطعه ساختمان باغ ویلا و دیوارکشی غیر مجاز به مساحت ۱۰۵ هزار مترمربع در دزفول تخریب شد.

این تخریب به استناد تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها و در راستای اجرای دستور مقام قضایی در منطقه بنوار ناظر، (آبادیهای سنجر، بنوار حسین و شوهان علیا) انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار