جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

Friday, 29 March , 2024

  • سه‌شنبه / 27 اکتبر 2020 / 21:59
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 13540
  • خبرنگار : 104

دستگاه دیپلماسی این بی‌حرمتی‌ها را بی‌پاسخ نگذارد

نماینده ولی فقیه در استان با صدور پیامی بی‌حرمتی رئیس‌ جمهور فرانسه را به پیامبر گرامی اسلام را محکوم و گفت: دستگاه دیپلماسی این بی‌حرمتی‌ها بی‌پاسخ نگذارد.

، حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در پی اهانت به ساحت پر نور و طهارت پیامبراکرم(ص) پیامی صادر کرد.

 متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم فی محکم کتابه الکریم:
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.

توهین و اهانت کسانی را سِزَد که از سلاح منطق و خرد تهی‌اند و فاقد عزت و شخصیت‌ انسانی و اخلاقی‌اند و می‌خواهند به وقت انتقام با دهان آلوده و قلم نجس خویش آفتاب نورانی و عالم گستر پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله و سلم را به بهانه آزادی بیان ظلمانی کنند.

اگر آزادی را فاقد حد و مرز و محدوده می‌دانید پس چه تفاوت میان شما و میان حیوان؟ و اگر محدوده آزادی را حریم و حرمت افراد و اشخاص می‌دانید چگونه است که جان انسان‌ها را به حسب ظاهر محترم می‌دانید اما به مقدس‌ترین حقیقتِ قریب به دو میلیارد مسلمان که او را عزیزتر از جان شیرین خویش می‌دانند بی احترامی روا می‌دارید؟! به راستی که چیزی جز مشتی شعارهای خالی از محتوای عوام فریب نیستید! شرمتان باد که نه از اخلاق بهره‌ای دارید و نه از انسانیت توشه‌ای برده‌اید!

تقصیر را باید از جانب مسلمان‌هایی دید که اکثریت دینی عالم‌اند اما تفرُّق و تشتت و چند صدایی‌شان سبب شده اقلیت منافق زورمدار بر گرده ایشان سوار شوند.

یا ایها المسلمون اتحدوا! تا هیبتتان مانع شود حرامیانِ به ظاهر جنتلمن پنجه بر روی مقدساتتان بکشند!

اتحدوا! تا کسی یارای تاراج سرزمین و ثروت و فرهنگ و اعتقاد شما را نداشته باشد.

اینجانب ضمن محکومیت شدید اهانت به ساحت پرنور و طهارت پیامبر مهربانی‌ها از دستگاه دیپلماسی تقاضا دارم این بی‌حرمتی‌ها را بی‌پاسخ نگذارد.

سید محمدنبی موسوی فرد

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار