جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

Friday, 29 March , 2024

  • چهارشنبه / 28 اکتبر 2020 / 21:26
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 13594
  • خبرنگار : 104

برای اولین بار به صورت مجازی در میان شرکت‌ های بزرگ صنعتی انجام شد؛

کسب و تمدید گواهينامه های بين المللی نظام HSE شركت فولاد خوزستان

گواهينامه های بين المللی نظام HSE شركت فولاد خوزستان برای اولین بار به صورت مجازی كسب و تمديد شدند.

عصر امروز ۷ آبان ماه ۱۳۹۹ در جلسه ای مجازی به رياست دكتر عليرضا مخبر دزفولی قائم مقام مديرعامل در امور سلامت و بهداشت كاركنان مراسم اختتاميه مميزی های نظام مديريت ايمنی و بهداشت حرفه ای بر اساس استانداردهای بين المللی مرجع ISO14001 (تمديد گواهی ويرايش٢٠١٥) و ISO45001 (كسب گواهی جديد ويرايش ٢٠١٨) با حضور تيم مميزی شركت SGS به سرمميزی دكتر افشين جهان بين برگزار شد.

محمود اكابر نماينده مديرعامل در نظام مديريت يكپارچه در اين مورد اظهار کرد: شركت فولاد خوزستان اولين شركت بزرگ صنعتی است که اين مميزی ها را به صورت مجازی از تاريخ ۵ آبان ماه ١٣٩٩ به مدت سه روز و ۲۵ نفر روز مميزی با مشاركت و همكاری مستقيم مديريت های HSE و تضمين كيفيت و پشتيبانی واحدهای معاونت خرید، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی با موفقيت كامل پشت سر گذاشت.

وی افزود: نتايج حاصل از تحليل يافته‌های اين مميزی در جلسه اختتاميه ارائه و گواهينامه‌های بين‌المللی و بسيار با ارزش مذكور به مدت يک سال كسب و تمديد شد. اين دستاورد بيانگر تعهد مديريت ارشد شركت فولاد خوزستان و جلب مشاركت همگانی به صورت حداكثری در همه فرآيندها و فعاليت های مرتبط با HSE است.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پايان جلسه اختتاميه دكتر عليرضا مخبر دزفولی قائم ضمن تبريک کسب اين دستاورد ارزشمند و تشكر از تيم مميزان و پاسخگويی شايسته تمام رده‌های شركت در اين مميزی گفت: كنجكاوی جزو نيازهای شناختی بشر است و همه‌ی ما، هم كنجكاويم و هم نياز داريم كه خود را از منظر چشم ديگران ببينيم و اين مميزی ها ارضاء‌كننده اين نياز سازمانی هستند.

وی ارائه گزارش توسط مميزان آگاه و بدون سوگيری و قضاوت را هديه‌ای ارزشمند برای شركت فولاد خوزستان دانست و از طرف مديرعامل شركت از تيم مميزی و همه پاسخگويان تشكر و قدردانی كرد.

مخبر دزفولی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در ادامه تيم‌ های تخصصی برای پيگيری موارد مطرح شده در گزارش نهايی مميزان تشكيل خواهد شد.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار