پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

Thursday, 18 April , 2024

اعمال محدودیت‌ها در خورستان به خوبی پیش رفته است

استاندار خوزستان گفت: تاکنون با همکاری همه نهادها از جمله فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج، نیروی انتظامی و … اعمال محدودیت به ویژه در دو شهرستان قرمز یعنی اهواز و کارون خوب پیش رفته است.

غلامرضا شریعتی در نشست ستاد مدیریت مبارزه با کرونا در استانداری خوزستان با اشاره به نخستین روز از اجرای محدودیت کرونایی در استان اظهار کرد: تاکنون با همکاری همه نهادها از جمله فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج، نیروی انتظامی و … اعمال محدودیت به ویژه در دو شهرستان قرمز یعنی اهواز و کارون خوب پیش رفته است.

وی افزود: در شهرستان‌های نارنجی و زرد در خوزستان نیز که دستور العمل‌های خاص خود را داشتند اقدامات لازم صورت گرفته است.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم روند نزولی بیماران ناشی از کرونا، با اجرای محدودیت‌ها سرعت بخشیده شود و شیب کاهشی پیدا کند اما رسیدن به این مرحله نیازمند جدیت همه در این امر است.

وی با تاکید بر استمرار در اعمال محدودیت‌ها ادامه داد: در طول ۲ هفته آینده باید همان گونه که با جدیت آغاز شده، این جدیت ادامه داشته باشد نه این که در چند روز آینده نسبت به این محدودیت‌ها بی‌توجهی شود.

غلامرضا شریعتی تصریح داد: مناطق حاشیه‌ای اهواز و کارون نیازمند توجه ویژه‌تری هستند و از مردم می‌خواهم با تمام تلاش و آنچه در توانشان هست یکدیگر را به همکاری در رعایت محدودیت‌ها توصیه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار