جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

Friday, 19 April , 2024

  • پنج‌شنبه / 26 نوامبر 2020 / 12:40
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 14614
  • خبرنگار : 104

تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان گیت‌های منطقه آزاد اروند رفع می‌شود

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تاخیر در پرداخت حقوق و مشکلات پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند با عقد قرارداد جدید رفع خواهد شد.

سروش شریفی معاون توسعه مدیریت این سازمان در خصوص تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان گیت‌های منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه پیمانکار قبلی گیت‌های منطقه آزاد اروند در پرداخت حقوق به کارکنان و پرسنل تحت پوشش خود با مشکل مواجه شد که این مشکل اعتراض پرسنل و کارکنان را به همراه داشت.

وی افزود: رفع مشکل پرداخت حقوق کارکنان و پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند در اولویت معاون‌های توسعه مدیریت همچنین توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پس از بررسی و برگزاری جلسات متعدد، سازمان منطقه آزاد اروند با یکی از کارشناسان خبره روابط کار کشور با بیش از ۴۰ سال تجربه کار به این نتیجه رسیدیم که قرارداد پیمانکار فعلی فسخ و قرارداد جدید با پیمانکار جدید منعقد شود.

شریفی بیان کرد: در این جلسات نیز نمایندگان کارکنان گیت‌های منطقه آزاد اروند حضور داشتند و خواسته‌های آنان نیز در چارچوب قانون مورد بررسی قرار گرفت.

وی تعداد کارکنان و پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند را ۱۲۹ نفر عنوان کرد و افزود: در این جلسات مبلغ قراردادها بررسی و با توجه به مقررات مندرج در قانون کار و تامین اجتماعی کشور به نتیجه لازم دست یافتیم و بزودی آن را به اجرا خواهیم گذاشت.

شریفی گفت: کارکنان حاضر در منطقه آزاد اروند به عنوان سرمایه‌های حیاتی منطقه، پیام آور امنیت، عدالت اجتماعی و رفاه عمومی هستند و از این حیث جایگاه ویژه‌ای در سازندگی و تحول منطقه دارند.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: کارکنان و پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند همانند کارکنان سایر بخش‌های دیگر همیشه از اقشار مهم و تاثیرگذار منطقه به شمار رفته و همانند دیگر کارکنان، کرامت آنها مورد توجه قرار گرفته و محفوظ می‌ماند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار