پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Thursday, 25 April , 2024

  • چهارشنبه / 24 فوریه 2021 / 13:44
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 16266
  • خبرنگار : 104

پیگیری حل مشکل اسناد کوی مدرس با کمک گروه‌های جهادی

فرماندار اهواز گفت: روند صدور اسناد املاک منطقه کوی مدرس با کمک گروه‌های جهادی تسهیل می‌شود.

در خصوص آخرین وضعیت صدور اسناد املاک منطقه کوی مدرس، اظهار کرد: به منظور حل مشکل اسناد مالکیت کوی مدرس یا خروسیه، کارگروهی به ریاست فرماندار و با عضویت نمایندگان محترم امام جمعه، شهرداری، راه وشهرسازی، سازمان اموال تملیکی ، ثبت اسناد، اداره کل دادگستری، گروه‌های جهادی و اعضای شورای تامین تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر گردید که گروه‌های جهادی، تحت اشراف یکی از دفاتر تسهیل گری به منظور تهیه آمار افراد ساکن در این منطقه و درج اطلاعات و تحویل مدارک و ایصال آن، جهت تسریع در رسیدگی روندها فعالیت خود را آغاز نمایند.

فرماندار اهواز گفت: با توجه به   تقسیم کار صورت گرفته در این جلسه، تعیین گردید که گروه‌های جهادی در مدت یک ماه با بررسی دقیق و تهیه لیست از افراد ساکن در منطقه و همچنین اداره کل اموال تملیکی با کمک اداره ثبت، شرکتی را جهت نقشه برداری خانه‌ها معرفی نمایند که اداره ثبت با مشخصات کامل و نقاطutm(مختصات جغرافیایی)، جهت تبدیل اسناد و  تک برگ کردن آن‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: اداره کل اموال تملیکی با کمک اطلاعات و مدارک جمع آوری شده با قیمت مناسب و کارشناسی شده با در نظر گرفتن وضعیت مالی مردم و اقشار ضعیف و همچنین سکونت مدت‌دار افراد در این منطقه و خرید و فروش‌های صورت گرفته، بعد از افراز جهت تبدیل به سند تک برگ جهت قیمت گذاری اقدام نمایند.

فرماندار خاطر نشان کرد: با تقسیم کارهای صورت گرفته، مقرر گردید که در ماه آینده نشست دیگری انجام بشود تا بتوانیم این مشکل را به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه گفت: حضور نماینده محترم وزیر در استان و ورود استانداری و فرمانداری و پیگیری‌های دلسوزانه گروه‌های جهادی از جمله گروه جهادی شهید فرجوانی، نشان می‌دهد همگی با تلاش و اتحاد بر آن هستند که این مشکل در این منطقه به‌زودی برطرف شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار