جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

Friday, 29 March , 2024

  • پنج‌شنبه / 15 آوریل 2021 / 16:29
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 16857
  • خبرنگار : 104

استاندار خوزستان: اصناف توجه ویژه به محدودیت‌ کرونایی داشته باشند

استاندار خوزستان با تاکید بر رعایت محدودیت‌های کرونایی گفت: توجه اصناف به رعایت این محدودیت‌ها موجب می‌شود مردم نیز تحت تاثیر قرار گرفته و به پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند.

، قاسم سلیمانی‌ دشتکی، روز پنجشنبه در دیدار با نمایندگانی از اصناف و اتحادیه‌های اهواز در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: من حامی بازاریان و اصناف هستم و در جلسات مدیریت کرونا، گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و… تاکید جدی بر حضور آنها در جلسات داشته‌ام تا نقطه نظرات خود را بیان کنند.

وی با تاکید بر حمایت از اصناف و پیگیری مشکلات آنها افزود: کرونا شرایطی را برای ما ایجاد کرده تا محدودیت‌هایی بر اصناف اعمال شود؛ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم فشار به بازار وارد شود اما انتظار داریم اصناف خودشان نسبت به رعایت محدودیت‌ها توجه ویژه داشته باشند.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر دریافت مشوق برای اصناف خوزستان گفت: مشوق‌های خوبی برای خوزستان به تصویب رسیده که برای اجرایی شدن آنها همه بانک‌ها و دستگاه‌ها را آماده ارایه کرده‌ام.

وی ادامه داد: وقتی برای پیشگیری از انتشار و شیوع بیشتر ویروس کرونا اعلام می‌شود که اصناف تعطیل شوند منطور این نیست که عامل شیوع کرونا اصناف هستد بلکه با توجه به جو روانی که باز بودن اصناف ایجاد می‌کنند باید برخی محدودیت‌ها را رعایت کنیم تا از این وضعیت عبور کنیم‌.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا هستند و بنابر اعلام ستاد استانی کرونا تنها گروه شغلی یک ، شامل فروشگاه‌های مواد غذایی و نانوایی‌ها در شهرستان‌های قرمز اجازه فعالیت دارند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار