پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

Thursday, 28 March , 2024

تلاش و پشتکار دو بال اصلی موفقیت یک ورزشکار است

علی منصوری از کارکنان شرکت فولاد خوزستان و نایب قهرمان دو ۱۵۰۰ متر کارگری کشور، تلاش و پشتکار را دو بال اصلی موفقیت یک ورزشکار برشمرد.
دو ۱۵۰۰ متر یکی از رشته‌های دو نیمه‌ استقامت است که از اولین دوره المپیک در سال ۱۸۹۶ تاکنون در برنامه ی این رقابت‌ ها قرار داشته‌ است. مشخصات مورد نیاز برای دوندگان این رشته تقریباً مشابه دو ۸۰۰ متر است، با این تفاوت که استقامت هوازی کمی بیشتر اهمیت داشته و توانایی‌های سرعتی اهمیت کمتری دارد. هر چند دو ۱۵۰۰ به طور کلی یک رشته هوازی است اما توانایی‌های بی‌هوازی هم در آن نقش دارد.
مقام نایب قهرمانی ورزش کارگری کشور، گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت، در رشته‌ی دو ۱۵۰۰ متر با تلاش علی منصوری یکی از کارکنان شرکت فولاد خوزستان به‌ دست آمد.
با این مقدمه به سراغ علی منصوری از کارکنان شرکت فولاد خوزستان رفتیم که توانست مقام نایب قهرمانی ورزش کارگری کشور را در رشته دو ۱۵۰۰ متر به‌ دست آورد.
🔸 ضمن معرفی خود بفرمایید که چند سال است که در رشته  دو‌ومیدانی مشغول به فعالیت هستید؟
علی منصوری هستم متولد ۱۳۵۸، تکنسین تولید واحد احیا زمزم یک؛ ۱۷ سال است در رشته ۱۵۰۰ متر   دو‌و‌میدانی فعالیت دارم. ۸ سال است بصورت حرفه‌ای این ورزش را دنبال می‌کنم.
🔸 از نحوه برگزاری مسابقات کارگری توضیح دهید؟
مسابقات دوومیدانی قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت، در دو بخش زنان و مردان به میزبانی هیات ورزش کارگری استان خوزستان با حضور ۶۵ دونده زن از ۱۵ استان و ۱۰۰ دونده مرد از ۲۹ استان انجام شد.
در بخش مردان که در ۱۳ ماده برگزار شد، تیم خوزستان به مقام نایب قهرمانی دست یافت. خوشبختانه در ماده‌ی ۱۵۰۰ متر،‌ موفق به کسب مقام نایب‌ قهرمانی شدم.
منصوری در پایان با آرزوی سالی سرشار از موفقیت و توام با تندرستی برای خانواده بزرگ فولاد خوزستان اظهار داشت: رسیدگی و توجه به کارکنان دارنده ی مقام در ورزش، دیگر کارکنان را تشویق به امر ورزش می کند.
گفتنی است، این دوره از مسابقات روز ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در ورزشگاه تختی شهرستان اهواز برگزار شد.

2
32

۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲
تعداد بازدید : ۳۶۳
کد خبر : ۱,۰۰۳

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار