پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Thursday, 25 April , 2024

  • شنبه / 25 دسامبر 2021 / 19:14
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 18971
  • خبرنگار : 104

پیام تسلیت مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پی جان باختن تعدادی از کارگران محلی بخش خدماتی شرکت های نفتی غرب کارون در حادثه تصادف مسیر اهواز – خرمشهر

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع در استان در پی جان باختن جمعی از کارگران شریف بخش خدماتی شرکت های نفتی غرب کارون که در حادثه تصادف مسیر اهواز – خرمشهر روی داد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پیام “ارسلان غمگین” آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

*وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ*

حادثه دلخراش تصادف امروز محور اهواز -خرمشهر که منجر به جان باختن تعدادی از هم استانی های عزیز به خصوص کارگران زحمتکش بخش های خدماتی واحدهای نفتی غرب کارون شد، باعث تالم و تاثر گردید.

کارگران شریف و پر تلاش کشور عزیزمان همواره با تلاش شبانه‌روزی در عرصه کار و تولید در حال فعالیت هستند. کارگران عزیزی که همواره در سخت ترین شرایط ممکن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

خبر جان باختن جمعی از کارگران شریف شاغل در میادین نفتی غرب کارون در حادثه تصادف دلخراش که در محور اهواز خرمشهر روی داد، بسیار ناگوار و دردناک بود و باعث تالم و تاثر شدید گشت.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به تمامی مردم شریف استان، جامعه کار و تولید به ویژه خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جزیل آرزو داشته و همچنین از خداوند متعال، تندرستی و شفای عاجل مصدومان این حادثه را از ایزد منان خواستارم.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار