جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

Friday, 19 April , 2024

  • چهارشنبه / 3 آگوست 2022 / 11:28
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 20712
  • خبرنگار : 104

مانسون تاسیسات برق بهبهان را به خاموشی کشاند/یک ساعت قبل به ما هشدار طوفان داده بودند

فرمانداربهبهان گفت: سامانه مانسون خسارت زیادی به تاسیسات برق شهرستان وارد کرد و باعث قطع شدن درختان بسیار و مسدود شدن خیابان‌ها شد.

رستم عیدی‌پور فرماندار بهبهان
اظهار‌ کرد: طوفان و باران شدید حوالی ساعت ۲۱ دیشب باعث ایجاد صدمات و خسارت مالی به ویژه در بخش برق‌رسانی شد.

وی افزود: سرعت طوفان باعث شد چندین درخت در سطح شهر بشکند و باعث قطع شدن کابل‌های برق و بسته شدن راه‌ها شود.

رستم عیدی پور بیان‌کرد: سریعا تیم‌های ارزیابی در سطح شهر مستقر شدند و‌ جهت رفع قطعی برق تیم‌های عملیاتی مشغول رفع نواقص شده و باتوجه به میزان خسارت جهت سرعت بخشیدن از طرف ستاد بحران شهرستان از شهرهای اطراف تیم‌های به بهبهان اعزام شدند.
فرماندار بهبهان تصریح کرد: خسارات جانی تا این لحظه گزارش نشده و عمده خسارت به تاسیسات برقی وارد شده و دیگر خسارات از قبیل سقوط تیر راهنمایی بر روی خودرو، شکسته شدن درختان، تخریب چندین دیوار و سقوط تابلو‌های تبلیغاتی بودند.

رییس ستاد بحران شهرستان بهبهان خاطرنشان کرد: از دقایق اولیه قطع شدن برق‌تمام تلاش برای اتصال شبکه در حال انجام است و چندین تیم از شهرهای دزفول، شوش و آغاجاری به بهبهان اعزام شده‌اند.

فرماندار بهبهان اظهار کرد: این چنین بارش‌ها تقریبا غیرقابل پیش بینی است ولی حدود یک ساعت قبل به ما هشدار لازم جهت آماده باش و اقدامات پیشگیرانه داده شده بود.
وی تصریح کرد: شدت طوفان به اندازه‌ای بود که درختان را از ریشه کنده و مخزن چند تنی سوخت را چندین متر جابجا کرده بود اما خوشتبختانه توسط تیم‌های شهرداری این درختان جمع آوری شد و حوالی ساعت سه بامداد راههای شهری باز شدند، همچنین جاده بهبهان رامهرمز نیز برای ایمن سازی و پاکسازی درختان سقوط کرده در راه دقایقی توسط راهداری مسدود شد.

رستم عیدی پور اذعان کرد: وضعیت در بهبهان عادی است و فقط چندین محله هنوز در دچار قطعی برق هستند که انشاالله تا قبل از ظهر برق آن‌ها نیز وصل می‌شود.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار