پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Thursday, 25 April , 2024

پیشکسوت فوتبال خوزستان: تعطیلی ۲ روزه هیات فوتبال خوزستان کار پسندیده‌ای نیست

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: تعطیلی ۲ روزه هیات فوتبال حوزستان در شرایطی که مسابقات لیگ برتر و دسته یک کشور در پیش است و تیم‌ها باید قرارداد خود را ثبت کنند، پسندیده نیست.

مجید باقری نیا روز جمعه اظهار داشت: متاسفانه شنیدیم اعضای تیم فوتبال ساحلی استان قصد ثبت قرارداد خود را داشته‌اند که درب هیات فوتبال بسته بود همچنین قرار است در روزهای آینده مسابقات لیگ برتر استان شروع شود که در صورت تعطیلی هیات فوتبال با مشکل مواجه می شویم.

وی با بیان اینکه هیات فوتبال استان این روزها مراجعه کنندگان بسیاری دارد و نباید تعطیل باشد، افزود: امیدوارم همه چیز در چارچوب قانون و به مصلحت استان و کشور انجام شود نه اینکه برای هر چیز هیاهو کرد.

مربی سابق تیم های استقلال اهواز، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه آقای طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان جوان نیست که بگوییم تحت تاثیر احساسات خود دست به چنین اقدامی زده است، گفت: آقای طالقانی باید تابع قانون باشد زیرا به هر صورت دوره او پس از هشت سال و سه ماه تمام شده و امروز تصمیم گرفته شد که دیگر بر سر کار نباشد.

وی افزود: انتظار داشتیم که آقای طالقانی به احترام قانون، هیات را به افراد بعد تحویل می‌داد و اگر درخواستی داشت از مجاری قانونی اقدام کرده و حقش را می گرفت از طرفی وی جزو نامزدهای ریاست هیات است و می تواند یک ماه دیگر دوباره در انتخابات شرکت کرده و برگزیده شود.

باقری نیا گفت: صحیح نیست که درب هیات قفل و فوتبال یک استان لنگ شود، متاسفانه مردم در این گرمای بی سابقه به هیات مراجعه می کنند اما دست خالی برمی گردند.

گفتنی است ۲ روز گذشته سرپرست جدید هیات فوتبال خوزستان از سوی فدراسیون تعیین شد که این موضوع ناراحتی رییس هیات استان را پیش از برگزاری انتخابات رییس هیات به همراه داشت.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار