جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

Friday, 29 March , 2024

درخشش تیم‌های دزفولی در رویداد تولیدات دیجیتال بسیج خوزستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: تیم‌های دزفولی در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان خوزستان، سه رتبه برتر کسب کردند‌.

سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور  ، اظهار داشت: در چهارمین رویداد سراسری تولیدات دیجیتال بسیج که از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد، سه تیم دزفولی حضور داشته که در بخش‌های پویانمایی و تولید بازی‌های موبایلی نقش آفرینی داشتند.

وی ادامه داد: در بخش پویانمایی تیم‌های «آوان و دزدخت» رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و تیم «تیوان» نیز موفق به دریافت رتبه‌ی برتر در بخش بازی‌های موبایلی شد‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول به حضور و درخشش بانوان دزفول در این رویداد اشاره کرد و گفت: تیم دزدخت شهرستان دزفول تنها تیمی بود که در بین تیم‌های بانوان این استان مقام آورد.

حکمت پور یادآور شد: هفته‌ی گذشته نیز این رویداد بصورت شهرستانی (برای نخستین بار در کشور) با حضور ۳۲ تیم در دزفول برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های برتر رویداد استانی در رویداد کشوری تولیدات دیجیتال بسیج حضور پیدا می‌کنند و امید است همچون سالهای گذشته تیم‌های دزفول حائز عناوین برتر ملی شوند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار