سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

Tuesday, 19 March , 2024

توزیع هزاران بسته آموزشی و معیشتی در مناطق محروم خوزستان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره خوزستان: به مناسبت هفته بسیج هزاران و بسته آموزشی و گوشت و مرغ در مناطق محروم استان توزیع شد.

جمال شیبه با تبریک هفته بسیج گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به همین مناسبت به منظور محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار خوزستان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره افزود : به منظور انتقال مفاهیم دینی، الهی ، انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند به مناسبت هفته بسیج بیش از ۴۰۰۰ هزار بسته دانش آموزی و ۲۰ تن گوشت و مرغ با همکاری کانون بسیج کارمندی شهید رجایی میان نیازمندان استان توزیع شد.

شیبه با بیان اینکه در رزمایش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان نیز هم‌افزایی و همکاری می‌کنند، تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی به‌دنبال گفتمان‌سازی، خدمات‌رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های امدادگران بسیجی است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد همچون نهاد بسیج مولود انقلاب و در خدمت اهداف نظام اسلامی است گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم با تعامل و همکاری در راستای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی گام برداشته و در تحقق اهداف انقلاب اسلامی پیش قدم باشیم.

شیبه گفت : رویکرد اصلی این نهاد توانمندسازی نیازمندان است و بر این اساس تلاش می‌کند تا با ایجاد روحیه امید و خودباوری، زمینه ارتقای علمی و خودکفایی آنان را در بخش‌های مختلف فراهم آورد.

مدیرکل امداد خوزستان در کمیته امداد با مدیریت بر کمک‌های مردمی و خیران، گام‌های اساسی و مهمی را در رفع نیاز‌های معیشتی، درمان، تهیه جهیزیه، تامین لوازم ضروری و ساخت مسکن با هدف کاهش فقر و توانمندسازی مددجویان در سطح استان برداشته است.

سرهنگ پاسدار محمد جهان بین فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی با اشاره به اینکه سازمان بسیج با کمک سپاه‌های استانی و نواحی مقاومت بسیج در سراسر استان در حال خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: در هفته بسیج امسال که با عنوان “بسیج خدمتگزار مردم” نامگذاری شده در تلاش هستیم تا نمود و بروز خدمات بسیج را داشته باشیم.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار