شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Saturday, 18 May , 2024

احداث و راه اندازی آبنمای میدان سردار شهید علیمردان خان بختیاری(میدان ملی راه)

    با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان،شاعری شهردار کلانشهر اهواز، ریاست و سایر اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهواز، آبنمای جدید میدان ملی راه با سازه و طراحی جدید با نام مصوب میدان سردار شهید علیمردان خان بختیاری،راه اندازی کامل شد.

مهدی مرادحسینی با بیان این خبر گفت : این آبنما با توجه به تاکید و دستور شهردار کلانشهر اهواز در امر رسیدگی به سیمای ظاهری و ایجاد طراوات و نشاط شهری و در آستانه آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز با اجرای طراحی جدیدبا ورق های فلزی CNC شده و طرح دار ،تعدیل سازه بتنی قدیمی و نیمه کاره ،آماده سازی حوض میانی،نورپردازی،نصب فواره،طراحی فضای سبز و… توسط حوزه فنی و عمرانی شهرداری منطقه۳ تکمیل و به بهره برداری رسید .

مرادحسینی با بیان اینکه مشارکت شهروندان در یاری به مدیریت شهری از طریق نگهداشت شهری و‌همچنین پرداخت عوارض می تواند سرعت و شتاب توسعه شهر را بیشتر کند افزود: همه شهروندان اعم از زن و مرد باید بتوانند در فضاهای عمومی شهر از امنیت و نشاط برخوردار شوند و هدف از اجرای اینگونه پروژه نیز ارتقاء روحیه شهروندان است.
وی تصریح کرد: وجود بوستان ها و پارک ها و میادین زیبا برای ایجاد تعامل بیشتر بین شهر با مردم و خانواده ها است و با ایجاد فضاهای مفرح در سطح شهر می توانیم از ناهنجاری های اجتماعی نیز بکاهیم.
مدیر منطقه ۳ اظهار داشت به همین منظور و باهدف ایجاد شادابی و طراوت بصری شهر ،به یاری خداوند متعال و حمایت های شهردار اهواز شاهد چندین اقدام جدید و زیبای دیگر نیز تا پایان سال جاری و با ورود به بهار۹۹ در سطح منطقه۳ خواهیم بود.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار