شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Saturday, 27 April , 2024

  • سه‌شنبه / 24 اکتبر 2023 / 11:57
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 22792
  • خبرنگار : 104

توزیع بیش از ۴ هزار و ۴۸۰ تن بذر کشت پاییزه در خوزستان

تاکنون بیش از ۴ هزار و ۴۸۰ تن بذر برای کشت پاییزه در خوزستان توزیع شد.

مدیر تعاون روستایی استان خوزستان گفت : یکی از مهمترین فعالیت های تعاون روستایی جهت توسعه فعالیت های کشاورزی و تامین نیازهای کشاورزان، تامین بذر گندم و کلزا می باشد  برای سال زراعی جاری تعاون روستایی ۱۵ هزار و ۶۹۰ تن بذر گندم و ۴۶۲ هزار کیلو گرم بذر کلزا هایلوا ۵۰ را جهت توزیع بین کارگزاران آماده نموده است.

 

جمیل ضافی پور زرگانی افزود :  از بذر خریداری شده گندم تاکنون بیش از ۴۴۸۰ تن بوجاری و از طریق اتحادیه های شهرستانهای شوش، شوشتر، دزفول، اهواز، اندیمشک و بهبهان در اختیار کارگزاران قرار گرفته است.
وی ادامه داد :  همچنین بذر کلزا توسط شرکت شهید رجایی شهرستان دزفول تامین شده است و تاکنون ۱۷۸ هزار و ۲۵۰ کیلو گرم آن بین کارگزاران توزیع و این امادگی وجود دارد تا تمام نیاز کشاورزان را تامین کنیم.
مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان کرد :  تعاون روستایی خوزستان از بزرگترین تامین کنندگان نهاده های کشاورزی با نگاه به افزایش تولید، رونق اقتصادی ، اشتغالزایی و تامین غذای مردم و آبادانی روستاها است، از این رو تمامی کارکنان تعاون روستایی به صورت شبانه روزی در فرآیند خرید محصولات کشاورزی و همچنین تامین نیاز کشاورزان تلاش می کنند تا بهترین خدمات که در شان مردم و کشاورزان استان می باشد را ارائه کنند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار