شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Saturday, 27 April , 2024

  • سه‌شنبه / 24 اکتبر 2023 / 12:10
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 22801
  • خبرنگار : 104

اسرائیل اشغالگر رکورد جدیدی از ظلم و ستم را به نام خود ثبت کرده است

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل، گفت: این رژیم توانسته تمام مرزهای سبوعیت و وحشی‌گری را جابجا کند و رکورد جدیدی از ظلم و ستم را به نام خود ثبت کند.

حسن محمدی‌مجد در گفت‌وگو با ایسن با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و با اشاره به آیه «أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُمۡ ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَیٰ نَصۡرِهِمۡ لَقَدِیرٌ»، اظهار کرد: در آیه ۳۹ سوره حج آمده است «به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردید، اجازه جهاد داده شده است چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند و خدا بر یاری دادن آنها تواناست».

وی با بیان این که تاریخ سراسر ظلم و ستم فلسطین قلب هر انسان آزاده‌ای را مملو از غم و اندوه می‌کند، افزود: رژیم جعلی و غده سرطانی اسرائیل که توسط استکبار جهانی و انگلستان این روباه پیر در منطقه خاورمیانه ایجاد شد تا سرمنشاء ظلم و ستم به ملت مسلمان فلسطین شود، ۷۵ سال جرم و جنایت، وحشی‌گری، اشغال زمین‌ها و منازل، مهاجرت اجباری و …  گونه‌ای از تاریخ سیاه رژیم اشغالگر قدس است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان عنوان کرد: این رژیم اشغالگر و متوحش در تمام وحشی‌گری‌های خود حمایت قاطع و تمام عیار غرب را داشته است. غرب مدعی حقوق بشری که حقوق بشر را فقط ابزاری برای رسیدن به مقاصد ننگین خود می‌داند و هیچ بویی از انسانیت نبرده است، پس از ۷۵ سال جنایت، سرانجام مجاهدان جبهه مقاومت در فلسطین در عملیات طوفان‌الاقصی هیبت پوشالی رژیم اشغالگر را فرو ریختند و یک شکست غیرقابل ترمیم را به این رژیم تحمیل کردند.

وی گفت: پس از این شکست سنگین، این رژیم ددمنش با قتل زنان و کودکان بیگناه و تخریب منازل غیرنظامیان در غزه به دنبال جبران این شکست مفتضحانه است. در این ایام این رژیم توانسته تمام مرزهای سبوعیت و وحشی‌گری را جابجا کند و رکورد جدیدی از ظلم و ستم را به نام خود ثبت کند.

محمدی‌مجد افزود: با وجود تمام این جنایات، غرب همچنان حامی سرسخت این غده سرطانی است و رسانه‌های سراسر تزویر آن ها سعی در مظلوم‌نمایی اسرائیل دارند اما وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده در تمام جهان به‌پا خواسته‌اند و علیه این همه ظلم و جنایت فریاد برآورده‌اند. خون ملت‌های مسلمان به جوش آمده و آماده جانفشانی برای حمایت از برادران و خواهران خود هستند. اما متاسفانه برخی حاکمان دست‌نشانده و خائن محدودیت‌های فراوانی را برای کمک به مردم غزه ایجاد کرده‌اند ولی می‌دانیم که حق و حقیقت پیروز همیشگی است و نور حق خاموش‌شدنی نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در جهاد دانشگاهی خوزستان ضمن محکوم نمودن این جنایت آمادگی کامل خود را جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم، گفت: از آحاد ملت شریف و مسلمان دعوت می‌کنم تا در تجمعات و راهپیمایی‌های آرمان قدس عزیز حضور پرشور و فعال داشته باشند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار