شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Saturday, 27 April , 2024

رتبه برتر سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در سطح کشور

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان: جشنواره مالک اشتر به منظور ارزیابی همه رده‌ها انجام می‌شود تا میزان آمادگی یگان‌ها در نیرو‌های رده‌های سپاه و بسیج استان مشخص شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت ولیعصر (عج)  گفت: جشنواره مالک اشتر بر اساس تدبیر رهبر انقلاب برای همه نیرو‌های مسلح به صورت سالانه برگزار می‌شود.

او افزود: این جشنواره به منظور ارزیابی همه رده‌ها انجام می‌شود تا میزان آمادگی یگان‌ها در نیروی دریایی و هوایی سپاه‌های استانی، هوا فضا، گردان‌ها مشخص شود.

سردار شاهوار پور بیان کرد: مادر بین سپاه‌های استانی در سطح کل کشور رتبه برتر را کسب کردیم و به همین میزان نیز ما در سطح استان این ارزیابی‌ها را انجام می‌دهیم.

او ادامه داد: نواحی و رده‌های برتر کانون‌ها و گردان‌ها ارزیابی می‌شوند و هر کدام رتبه اول را گرفتند در این جشنواره از آن‌ها تقدیر می‌شود.

سردار شاهوار پور این جشنواره را به عنوان یک کار رقابتی مورد نظر رهبر انقلاب عنوان کرد، سپس اظهار داشت: فرماندهان همواره باید بروز باشند و با آمادگی کامل تهدیدات را تشخیص داده و در مقابل با آن برنامه داشته باشند و با همین نگاه نیز اشراف فرماندهی در استان موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آورده و هر ساله این ارزیابی‌ها صورت می‌گیرد که همچنان در مسیر رقابت بتوانند جایگاه بهتری بدست آورند.

او موفقیت در مأموریت را از مهم‌ترین مولفه‌ها برای ارزیابی دانست و یادآور شد: در بسیج، حوزه جنگ نرم فعال است که بخش عمده فعالیت این سازمان را تشکیل می‌دهد و همچنین خدمات رسانی به مردم، آمادگی برای رزم و میزان آمادگی‌ها در سطح گردان‌ها و یگان‌ها از ملاک‌هایی است که مورد سنجش قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار