معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا اهواز خبر داد: ارائه کلیه خدمات شرکت آب و فاضلاب اهواز به صورت غیرحضوری
بهگزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز،سید ابراهیم عبدالله زاده گفت: بمنظور رفاه حال و حفظ سلامت عمومی با توجه به ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شرکت آب و فاضلاب اهواز کلیه خدمات خود را بصورت غیر حضوری ارائه می نماید و در همین راستا از شهروندان عزیز تقاضا می شود بمنظور حفظ سلامت خود و عموم جامعه از مراجعه حضوری خودداری نموده و به روشهای ذیل از خدمات این شرکت بهره مند شوند ؛
۱- ارسال شماره پرونده ۸ رقمی مندرج در قبوض آب بها به سامانه ۲۰۰۰۱۵۲۲ و دریافت خدمات ( اعلام رقم کنتور آب جهت صدور قبض آب بها – پرداخت قبوض آب – اعلام شماره تلفن همراه جهت دریافت خدمات تعاملی شرکت )
۲- شماره گیری کد # ۱۲۲*۷۲۴* و بهره مندی از خدمات مشترکین :
– پرداخت سریع قبوض آب بهاء و اقساط انشعاب
– اطلاع از مانده بدهی آب بهاء و اقساط آب و فاضلاب
– در خواست خدمت ( اعلام رقم کنتور آب – اعلام شماره تلفن همراه جهت دریافت خدمات تعاملی )
– دریافت سوابق مصرف
– دریافت سایر درگاه های ارائه خدمات
۳- همچنین کلیه خدمات فروش و پس از فروش ۲۲ گانه از طریق میز خدمت الکترونیکی مشترکین پورتال شرکت آب و فاضلاب اهواز به آدرس aww.co.ir به شهروندان عزیز قابل ارائه می باشد.
ضمن اعلام اینکه تمامی امکانات شرکت جهت تامین پایدار آب و خدمات فاضلاب مهیا گردید ، از شهروندان عزیز درخواست می گردد ضمن مدیریت بهینه و صرفه جویی در مصرف آب بنابر توصیه های ستاد مقابله با کرونا و استاندار محترم در خصوص پرهیز از خروج غیر ضروری از منازل ، از مراجعه حضوری به ادارات تابعه و امور مشترکین مناطق جداً خودداری نموده و از طریق سامانه های الکترونیکی ، پورتال شرکت و سامانه ۱۲۲ بصورت شبانه روزی خدمات مورد نیاز خود دریافت نمایند و یاد آور می شود کلیه سامانه های بانکداری الکترونیک اعم از اینترنت بانک ، تلفن بانک و ussd ، خودپرداز پذیرای مشترکین جهت پرداخت قبوض می باشد .
علاوه بر موارد فوق کلیه خدمات شرکت آب و فاضلاب از طرق ۷۰ دفتر پیشخوان دولت قابل ارائه می باشد
برچسبها: