پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳

Thursday, 24 October , 2024

بنادر خوزستان فعال هستند/ طرح فاصله گذاری اجتماعی به خوبی توسط بسیج در حال انجام است

استاندار خوزستان با بیان اینکه بندرگاه‌های خوزستان فعال هستند و واردات در حال انجام است، گفت: از نظر غذایی خوشبختانه با مشکلی مواجه نیستیم.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهور با بیان اینکه بندرگاه‌های خوزستان فعال هستند و واردات در حال انجام است، اظهار کرد: از نظر غذایی خوشبختانه با مشکلی مواجه نیستیم.

وی افزود: یکی از بحث‌های امیدبخش این است که تحقیقات پزشکی نشان می‌دهد ویروس‌هایی که ریه را هدف قرار می‌دهند، سرما دوست هستند؛ در نتیجه در فصل گرما ضعیف می‌شود و این مسئله به ما امید می‌دهد که به زودی در فصل گرما مسئله کرونا حل و فصل شود.

شریعتی عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی برای پشتیبانی بیمارستان‌ها در خوزستان ایجاد نقاهتگاه است که به سپاه ولیعصر سپرده شده که به خوبی این کار در حال انجام است و نقاهتگاهی با یکصد تخت بیمارستانی احداث شد.

وی بیان کرد: دو نقاهتگاه دیگر به کمک نفت و علوم پزشکی هم در حال احداث است؛ در زمینه احداث بسته‌های بهداشتی، کمک‌های لازم برای سیستم بخش درمان و لوازمات پزشکی اقدامات در حال انجام است.

وی درباره طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: در ورودی‌های مختلف کار به خوبی توسط بسیج در حال انجام است و نقش محوری در کنترل بیماری همین فاصله اجتماعی است و نقش سپاه در این زمینه محوری است.

شریعتی با بیان اینکه سیاست‌های کنترل بیماری کرونا در خوزستان باید به صورت پیوسته انجام شود، گفت: اینکه گمان بریم دوره بیماری گذشته است می‌تواند برای استان خسارت جبران ناپذیری داشته باشد و پیک بیماری را بالا ببرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار