یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Sunday, 5 May , 2024

  • چهارشنبه / 8 آوریل 2020 / 19:26
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 4593
  • خبرنگار : 2

گلبانگ میلاد در فضای شهر اهواز طنین انداز می شود

مجتبی دین پرست، سرپرست معاونت و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از برنامه های آن سازمان به مناسبت بزرگداشت میلاد منجی عالم بشریت، امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات معاونت و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، مجتبی دین پرست در این خصوص عنوان کرد: با توجه به منع برگزاری هرگونه جشن و برنامه های جمعیت محور به دلیل شیوع ویروس کرونا، سازمان در راستای یکی از وظایف ذاتی خود مبنی بر بزرگداشت مناسبت های مذهبی، با درنظر گرفتن ایده های خلاقانه و هم افزایی با مجموعه های فرهنگی و مذهبی شهر از جمله مساجد، سعی دارد به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان با پخش سرودها و نواهای شاد، سطح شهر را از یاد امام زمان (علیه السلام) عطرآگین نماید.
وی با اشاره به حمایت از برنامه های خودجوش مردمی در این زمینه، برنامه گلبانگ میلاد را که پخش سرود و مداحی همراه با نورافشانی در محلات اهواز همزمان با شب میلاد امام زمان (عج) در چهارشنبه مورخ ۲۲ فروردین از ساعت ۱۷ تا ۲۲ معرفی و ادامه داد: با یک رویکرد مردمی و مشارکت موسسات فرهنگی در بیش از ۳۵ مسیر از سطح شهر، کاروان های خودرویی با بیش از ۵۰ خودروی مجهز به سیستم صوت و مزین به بنر و پرچم به صورت سیار در سطح محلات اهواز ندای شادی ولادت حضرت ولی عصر (عج) را به گوش همشهریان می رسانند.
دین پرست ضمن تاکید بر رعایت توصیه مسئولین جهت ماندن شهروندان در خانه تاکید کرد: در این برنامه تمامی ملاحظات مرتبط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیش بینی گردیده و از شهروندان خواسته می شود با رعایت ماندن در منازل از شنیدن سرودهای شب عید میلاد در خانه خود بهره مند گردند.
وی افزود: با توجه به شرایط موجود سازمان سعی نموده برنامه های خود را با وضعیت فعلی سازگار نموده و در عین حال ارتباط خود را با شهروندان حفظ نماید.
وی هم چنین در مورد سایر برنامه های در دست اقدام سازمان گفت: جشنواره نمایش های خانگی تماشاخانه که در حال حاضر به صورت مجازی در حال برگزاری است که با استقبال شهروندان روبرو شده است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار