پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳

Thursday, 24 October , 2024

۳۲۹ واحدتولیدی خوزستان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سال گذشته در مجموع ۳۲۹ بنگاه صنعتی و صنفی این استان برای دریافت تسهیلات و کمک به چرخه تولید آنها به بانک‌های عامل و طرف قرارداد صندوق توسعه ملی معرفی شدند.

امیرحسین نظری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۱۶۶ بنگاه از این تعداد برای دریافت تسهیلات از تبصره ۱۸ به بانک های  ملی ، تجارت ، آینده ، توسعه تعاون ، صنعت و معدن ،پست بانک و سپه معرفی شدند.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: میزان اعتبار تخصیصی استان در این بخش بالغ بر چهارهزار و ۱۰ میلیارد ریال بوده که بنگاه های اقتصادی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند که ۴۸.۷ درصد این میزان اعتبار برای پرداخت به واحدهای تولیدی معرفی شده مصوب شد.

پرداخت تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ برای کمک به بخش تولید و صنعت از سوی دولت انجام می شود.

بهره مندی ۱۶۳ بنگاه اقتصادی خوزستان از طرح رونق تولید

رییس سازمان صمت خوزستان بیان کرد: ۱۶۳ بنگاه اقتصادی در خوزستان نیز برای دریافت ۱۰هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در قالب طرح رونق تولید برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

وی گفت: از این تعداد به ۵۲ شرکت تسهیلاتی بالغ بر ۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال در قالب این طرح پرداخت شد.

دولت با استفاده از طرح رونق تولید و یا تسهیلات ۱۸ درصد و با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان ها تلاش دارد تا مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار