چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Wednesday, 1 May , 2024

  • سه‌شنبه / 14 آوریل 2020 / 18:48
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 4793
  • خبرنگار : 104

جهش چشمگیر در آمار ۲۴ ساعت گذشته مبتلایان به کروناویروس در خوزستان/ شناسایی ۷۷ مورد جدید

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب موارد جدید، مبتلایان در خوزستان به ۱۲۶۸ مورد افزایش یافت.

علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب موارد جدید، مبتلایان در خوزستان به ۱۲۶۸ مورد افزایش یافت.

وی افزود: موارد جدید به تفکیک شامل ۲۳ مورد اهواز، ۲۳ مورد رامشیر، ۱۳ مورد ایذه، شهرستان‌هاب آبادان و کارون هر کدام ۳ مورد، ماهشهر، باوی، هویزه هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های شوشتر، شوش، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر و هندیجان هر کدام یک مورد است.

احسانپور عنوان کرد: در حال حاضر ۱۹۳ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه ۹۳۵ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۲ آزمایشگاه در اهواز و یک آزمایشگاه در دزفول برای تشخیص کروناویروس فعال شده و نمونه‌ها از بیمارستان‌ها و مراکز جامع سلامت استان به این ۳ آزمایشگاه ارجاع داده می شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار