چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Wednesday, 1 May , 2024

  • پنج‌شنبه / 16 آوریل 2020 / 15:02
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 4912
  • خبرنگار : 104

موارد ابتلا به کرونا در روستاهای اهواز جزئی است/ مردم در مراسم عروسی و عزا شرکت نکنند

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان اینکه موارد ابتلا به کرونا در روستای «جسانیه بزرگ» بیشتر از سایر روستاها است، گفت: موارد بیماری در روستاهای دیگر اهواز به صورت جزئی بوده است.

مهرداد شریفی چهارشنبه با تایید چند مورد  بیمار مبتلا به ویروس کرونا در برخی روستاهای اطراف اهواز، اظهار کرد: یکی از دلایل مهم مثبت شدن آزمایش کرونا برخی افراد در این روستاها این است که مردم این مناطق در  مراسم عروسی و عزاداری شرکت می‌کنند.

وی افزود: به منظور کنترل ویروس در این مناطق نشست اضطراری با بخشداران، دهیاران و فرماندار تشکیل دادیم و مقرر شد افرادی که در این مناطق از  پایگاه اجتماعی بالایی برخوردار هستند اهالی روستاها را  از خطرات تشکیل این تجمعات و مراسمات و تاثیر آن‌ها در شیوع بیماری برحذر دارند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان اینکه روستای «جسانیه بزرگ» موارد مبتلا به ویروس کرونا را  نسبت به مابقی روستاها بیشتر دارد، گفت: موارد بیماری در روستاهای دیگر اهواز  به صورت بسیار جزئی بوده و نگران انتشار آن نیستیم.

شریفی با ابراز تاسف از اینکه اهالی روستاها بدون توجه به هشدارها همچنان اقدام به برگزاری مراسم عروسی و عزادارای می‌کنند، بیان کرد: مردم باید به سلامت خود حساس شوند و هشدارهای کارشناسان حوزه بهداشت و درمان را جدی بگیرند.

وی افزود: اگر حوزه بهداشت و درمان به صورت شبانه‌روزی تلاش کنند اما مردم با ما همراهی نکنند قطعاً نمی‌توانیم بر شرایط پیروز شویم.

وی عنوان کرد: با معاون دادستان اهواز و نیروی انتظامی صحبت شد که تمام قهوه‌خانه‌های منطقه دغاغله و مسیر تصفیه شکر، تعطیل شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار