چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Wednesday, 15 May , 2024

رئیس شورای شهر ملاثانی تشریح کرد:

بخشی از اقدامات شاخص شورای پنجم شهر ملاثانی

مهندس خلیل مرداسی رئیس شورای شهر ملاثانی مهمترین اقدامات و برنامه های شورای پنجم شهر ملاثانی تا پایان سال ۹۸ را تشریح کرد.

پیگیری جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای راه اندازی درمانگاه عمومی – تخصصی

رئیس شورای شهر ملاثانی با اعلام این خبر اظهارکرد: هدف از راه اندازی درمانگاه تخصصی شبانه روزی خدمت رسانی به شهروندان که از آن بهرمند خواهند شد و سایر مراجعان از مناطق و شهرهای اطراف نیز می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

وی افزود: این درمانگاه به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی مجهز است و خدمات تخصصی به صورت شبانه روزی فعال ارائه می‌شود.

مرداسی بیان کرد: خدمات پزشکی عمومی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، دندان پزشکی، آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی و داروخانه مجهز در این درمانگاه پیش بینی شده است.

وی وجود داروخانه شبانه روزی در این درمانگاه را برای ارایه خدمات دارویی و رعایت حال بیماران، همراهان آنها و ساکنان منطقه در تهیه داروی به موقع، لازم و ضروری دانست.

مرداسی عنوان کرد: راه اندازی درمانگاه شبانه روزی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی و پیگیری های مستمر شورای پنجم شهر ملاثانی صورت گرفت.

پیگیری اصلاح شبکه آبرسانی کوی ولایت (ملاثانی قدیم) پس از ۴۰ سال با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال

رئیس شورای شهر ملاثانی از اجرای عملیات لوله گذاری و اصلاح شبکه آبرسانی کوی ولایت ملاثانی با قدمت بیش از ۴۰ سال خبر داد و گفت: با پیگیری های ویژه شورای شهر ملاثانی و اداره آبفا ۱۴ میلیارد ریال اعتبار به منظور اصلاح شبکه آبرسانی در این منطقه تخصیص داده شد.

مرداسی با اشاره به مشکلات و فرسودگی شبکه آبرسانی کوی ولایت؛ گفت: شبکه آبرسانی ملاثانی قدیم یا همان کوی ولایت و کوی فرسوده و دارای مشکلات زیادی بود و این پروژه با هدف ساماندهی شبکه آبرسانی و بهره مندی شهروندان از آب آشامیدنی سالم و رفع افت فشار عملیاتی شد.

وی پایداری شبکه آبرسانی به صورت شبانه روزی را از دیگر اهداف اجرای این پروژه برشمرد.

ساماندهی کانال روباز خیابان یک ملاثانی به منظور ایجاد فضای سبز و امکانات تفریحی

رئیس شورای شهر ملاثانی از جمع آوری کانال روباز خیابان یک کوی قدس و ایجاد فضای سبز و امکانات رفاهی تفریحی در این منطقه خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه آلودگی های بصری جای خود را به چشم اندازی زیبا و سرسبز خواهد داد.

خلیل مرداسی با اشاره به اینکه کانال روباز موجب به خطر افتادن سلامت شهروندان می شود، بر جمع آوری و ساماندهی این کانال تأکید کرد و گفت: با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری و استفاده بهینه از فضاهای خالی موجود و ایجاد امکانات تفریحی رفاهی برای اهالی، نسبت به ساماندهی این کانال اقدام شد.

وی یکی از اهداف اجرای این پروژه را رفع خطر از شهروندان و بهبود سیمای بصری شهر با ایجاد فضای سبز در این منطقه عنوان کرد و افزود: با همراهی و همکاری اهالی منطقه و همت شهرداری عملیات اجرایی این پروژه شروع شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار