سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Tuesday, 7 May , 2024

  • یکشنبه / 19 آوریل 2020 / 19:27
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 5165
  • خبرنگار : 104

شناسایی ۵۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: ۵۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان ثبت شده است.

علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۵۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان ثبت شده است.

وی افزود: موارد جدید به تفکیک شامل ۳۲ مورد اهواز، ۵ مورد دشت‌آزادگان، ۴ مورد هویزه و کارون، ۳ مورد رامشیر و خرمشهر، ۲ مورد حمیدیه و شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر، بهبهان، باوی و باغملک هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: نمونه‌های نیمی از موارد تشخیص داده شده، از مراکز جامع سلامت اهواز به دو آزمایشگاه فعال ارسال شده است و خوشبختانه افزایش فعالیت این مراکز به تشخیص بیشتر بیماری منجر شده که این امر میتواند به برنامه‌ریزی بهتر کمک کند.

وی به فوت ۶ نفر از هم استانی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: با احتساب این موارد تاکنون ۱۵۹ نفر از مبتلایان استان خوزستان بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اینکه در حال حاضر ۲۱۴ بیمار کووید۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند گفت: با تلاش‌های بی وقفه کادر درمان تاکنون ۱۲۳۳ نفر از بیماران پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار