پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Thursday, 16 May , 2024

استقبال ۸۴ درصدی دانشجویان دانشگاه صنعتی دزفول از کلاس‌های مجازی

معاون آموزشی و تحصیلات دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با بیان اینکه هنوز در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم تصمیم‌گیری نشده است، گفت: حدود ۸۴ درصد دانشجویان از کلاس‌های مجازی استقبال کرده‌اند.

علی ظاهرزاده، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون استقبال دانشجویان از کلاس‌های آنلاین خوب بوده و طبق گزارشی که از هفته گذشته در دست است، از نزدیک به ۳ هزار دانشجوی دانشگاه صنعتی دزفول حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از سامانه آموزشی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: تقریبا می‌توان گفت حدود ۸۴ درصد از دانشجویان در کلاس‌های آموزش مجازی شرکت کردند. تاکنون ۱۲۴ عنوان کلاس آنلاین و ۴۵۰ کلاس آفلاین برگزار شده‌ است. البته این آمار مربوط به روزهای گذشته است و دائما در حال تغییر است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ادامه داد: در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم تاکنون تصمیم گیری نشده است. وزارت علوم مشغول بررسی است و به دانشگاه‌های مادر اعلام شده است که نظرات دانشگاه‌های مناطق را جمع آوری و در اختیار وزارت قرار دهند. منتظر تصمیم‌گیری وزارت علوم هستیم اما دانشگاه نیز درحال در نظر گرفتن تمهیداتی برای برگزاری آزمون چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری است.

ظاهرزاده در خصوص نحوه برگزاری امتحانات میان‌ترم گفت: نحوه برگزاری امتحانات میان‌ترم کاملا در اختیار اساتید است؛ یک استاد می‌تواند امتحان برگزار کند و یا اینکه براساس فعالیت‌های آموزشی، نمره در نظر گیرد و این موضوع کاملا بستگی به شرایط درس دارد. در حالت عادی نیز برای برگزاری امتحانات میان‌ترم رویه خاصی از طرف دانشگاه وجود ندارد اما با توجه به اینکه زیرساخت‌های موجود برای برگزاری امتحان به صورت آنلاین وجود ندارد، امکان برگزاری امتحانات میان ترم به این صورت نیست.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار