پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Thursday, 16 May , 2024

  • چهارشنبه / 22 آوریل 2020 / 19:46
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 5332
  • خبرنگار : 104

افتتاح خانه‌های مسکونی سیل زدگان در منطقه بامدژ

جانشین قرارگاه استانی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی خوزستان گفت: امروزکه روزهای پایانی ماه شعبان است سه باب از خانه‌های محرومی که توسط حوزه بسیج تندگویان احداث شده بود را افتتاح کردیم.

سردار محمود معین پور ظهر امروز با حضور در منطقه بامدژ ( روستاهای بخش مرکزی اهواز) در گفت‌وگو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این منطقه جزو اولین مناطقی بود که در سال گذشته دچار آبگرفتگی ناشی از سیل شد و تمام روستاها و مزارع آنها زیر آب رفت.

وی با بیان اینکه پس از فروکش سیلاب در این مناطق کار بازسازی در آن‌ها آغاز شد، افزود: این مناطق از نظر تخلیه آب از روستاها و  مزارع آماده سازی و منازلی که از سیلاب تخریب شده بود در اولویت بازسازی و احداث قرار گرفت.

جانشین قرارگاه استانی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی خوزستان گفت: در روزهای اول تمام تلاش ما این بود که ابتدا مردم  و سپس احشام و مزارع مردم را نجات بدهیم که این مهم با حضور گروه‌های بسیج به ویژه حوزه بسیج تندگویان، گروه‌های جهادی و مجموعه بسیج ادارات محقق شد.

معین‌پور با تاکید بر اینکه یکی از اهداف مهم ما در این مناطق این بود که معیشت مردم دچار مشکل نشود، بیان کرد: در ایام سیل غذاهای گرم و آماده، بسته های بهداشتی و…  توسط گروه های بسیجی و جهادی تهیه و در بین مردم توزیع شد.

وی عنوان کرد: امروزکه روزهای پایانی ماه شعبان است سه باب از خانه‌های محرومی که توسط حوزه بسیج تندگویان و پایگاه‌های تابعه  شرکت های نفت، حفاری و نفت گاز کارون احداث شده بود را افتتاح کردیم.

سردار معین‌پور با اشاره به خوشحالی مردم از افتتاح  خانه های بازسازی شد، بیان کرد: مردم خانه‌های احداث شده  را هدیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری می‌دانند چرا که ایشان فرمودند: برای کمک به مردم بشتابید تا آلام و آسیب‌هایی که در سیل دیدند کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا مردم را دچار مشکل کرد، گفت: در این زمینه حوزه بسیج تندگویان در حوزه ضدعفونی کردن محلات، همچنین مناطقی که این بیماری شیوع پیدا کرده بود تمام تلاش خود را به کار بست تا اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز مردم در این ایام را فراهم کند.

معین‌پور بیان کرد: اکنون یکی از رسالت‌های سنگینی که بر دوش ادارات  به ویژه حوزه بسیج تندگویان است، تهیه کمک‌های مردمی مانند تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی است که مقام معظم رهبری از آن‌ها به عنوان «کمک‌های مومنانه» نام بردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار