پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Thursday, 16 May , 2024

  • چهارشنبه / 22 آوریل 2020 / 12:27
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 5306
  • خبرنگار : 104

انفعال مدیران در قبال جهش کرونا در خوزستان

افزایش شدید ابتلا به کرونا در خوزستان و به ویژه اهواز طی یک هفته گذشته در حالی بوده که میانگین آمار کشوری رو به کاهش است و با این حال هیچ واکنش یا اقدامی از سوی مسؤولین دیده نمی‌شود.

با وجود روند کاهشی ابتلابه کرونا در کشور، اما  استان خوزستان و به ویژه شهر اهواز طی هفته گذشته، شاهد افزایش شدید ابتلا به این ویروس بود.

بر این اساس، تا تاریخ ۲۵ فروردین، میانگین ابتلای روزانه ۳۰ نفر بود و حداکثر میزان ابتلا به کرونا نیز روزانه ۴۵ نفر بود اما از فردای آن روز، این آمار بیش از دوبرابر بیشتر شد.

این روند افزایش شدید همچنان از ۲۶ فروردین ادامه دارد تا جایی که امروز سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه، ۹۲ نفر به کرونا مبتلا شدند.

بنا بر آمار رسمی اعلام شده، از روز ۲۶ اردیبهشت‌ماه به ترتیب روزانه ۷۷، ۶۵، ۶۳ ، ۶۴، ۸۸، ۵۸، ۸۵ و ۹۲ نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند.

افزایش شدید آمار در خوزستان، به ویژه اهواز در حالی است که این آمار، به طور میانگین در استان‌های کشور رو به کاهش اعلام شده است.

این نگرانی وجود دارد که با لغو بسیاری از محدودیت‌های مشاغل و ادارات، ابتلا به این ویروس در خوزستان گسترش بیشتری داشته باشد اما با همه این وجود، هیچ واکنش یا اقدامی از سوی مسوولین دیده نمی‌شود.

 استاندار خوزستان پیش‌تر در نشست استانی مقابله با کرونا، گفته بود رشد منحنی آمار ابتلا به کرونا، نشان‌دهنده این است که مسوولان به وظایف خود در حد انتظار عمل نکرده اند.

در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲ نفر در اهواز، ۱۶ نفر باغملک، ۶ نفر دشت‌آزادگان، شوشتر و هویزه هر کدام ۴ نفر، باوی، آبادان و خرمشهر هر کدام ۳ نفر، هفتکل، حمیدیه و دزفول هر کدام ۲ نفر و شهرستان‌های ایذه، رامشیر، شوش، بهبهان و شادگان هر کدام یک نفر به کرونا مبتلا شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار