پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Thursday, 16 May , 2024

  • چهارشنبه / 22 آوریل 2020 / 19:41
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 5325
  • خبرنگار : 104

تجلی کمک های مومنانه درسایه مکتب سلیمانی/امروز سپاهیان اسلام مجاري تحقق اراده‌ي حق در سياره‌ي زمين هستند

امروزبهشت در زير سايه‌ي جهاد قرار گرفته است و امروز امتحان الهی در صحنه‌ي کمک های مومنانه آشكار مي‌گردد.

،سالهاست نام ایران با سازمانی گره خورده که پس از انقلاب به دستور امام خمینی (ره) از دل مردم راه اندازی شد و سپاه نام گرفت تا پاسداری این مرزو بوم را به عهده گیرد.

سپاه سازمانی متفاوت در کشور است که گل پاسدارانش را در آسمان حریم عشق بسرشتند، و در آن روزگاري كه بشر بنده‌ي اهواء خويش است و بت خويشتن را مي‌پرستد، طلیعه دار ظهور باشند، سربدارانی چون شهید سلیمانی و هزاران گمنام دیگر خلق شده همین سپاهند که در مکتب عشق و اخلاص ابراهيم‌وار هجرت كنند و اسماعيل‌گونه سر به قربانگاه بسپرند.

شجره طیبه بسیج هم درکنار سپاه شکفته شد تادر سایه مکتب سلیمانی ها، حججی ها تربیت شوند،بواسطه رشادت های این مومنین چه خرمشهر ها فتح شدند و هم اکنون اینان جنود خدا و مجاري تحقق اراده‌ي حق در سياره‌ي زمين هستند تا بار ديگر، پاي در عرصه‌اي بگذارند كه عرصه‌ي تحقق بزرگ‌ترين واقعه‌ي تاريخ است.

امروز که صحنه های نبرد و جهاد اصغر از شلیک های توپ و تانک تغییر کرده و تبدیل به ویروس های کشنده درجنگ بیوتروریسم شده، تا نسل انقلابیون را برچیند و شیعه را منقرض کند مردان سپاه صبح پيروزي را، درعظيم‌ترين وقايع تاريخ، مرحله‌اي را به پايان برده و مرحله‌اي ديگری را برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت علیه السلام آغاز كرده اند.

نیمه شعبان بود که مقام معظم رهبری به علت شیوع ویروس کرونا فرمودند :«افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند، به‌خصوص که در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، قرار داریم.

همین فرمایش امام موجب شد لشکر خوبان قدم بگذارند بر راهی که اول مظلوم عالم فتح الفتوحش بود، سپاه خوزستان همزمان با سراسر کشور بال در بال فرشتگان در فضای آکنده از تسبیح و سلام وصلوات به فرمان ولی مومنین لبیک گفتندتا ریشه خبیثه فتنه را برکنند.

امروز سه نسل در کنار یکدیگر پدربزرگان ،پدران و پسران همچنین در کنارشان مادربزگان و مادران و دختران ، نهضت عظیم کمک مومنانه را به راه انداختند تا مکتب انقلابی سلیمانی و حججی را ادامه دهند و بگویند مرد ميدان عشق از سختي‌ها و مشقات و سرباختن‌ها و جان دادن‌ها نمي‌هراسد.

گويي هنوز فرياد اميرالمؤ‌منين علي (ع) در پهنه‌ي جاودان تاريخ طنين‌انداز است كه: «كجايند آن قومي كه به اسلام فرا خوانده شدند و پذيرفتند قرآن را و بر احكام آن‌ استقامت ورزيدند، امروز به سوي جهاد در راه خدا برانگيخته شدند.

آن كه با نشاط و اشتياق در صحنه‌ي جهاد به سوي خدا بشتابد همانند تشنه‌كامي است كه به سوي آب مي‌رود. بهشت در زير سايه‌ي جهاد قرار گرفته است و امروز امتحان الهی در صحنه‌ي کمک های مومنانه آشكار مي‌گردد.

دشمن از این فتح الفتوحات جنود خدا و جهاد بسيجيانی که تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند، در حيرت‌ است ،دشمن رمز پيروزي ما را نمي‌داند، نمی داند انقلاب ما در سایه همین همدلی ها و جانفشانی های سپاه است که استوارتر از همیشه به سوی ظهور حرکت کند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار