پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Thursday, 16 May , 2024

  • چهارشنبه / 22 آوریل 2020 / 12:29
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 5312
  • خبرنگار : 104

لشکر خوبان| مسجدی که نیازمندان محل را تحت پوشش گرفت

گروه جهادی هیأت رهروان شهدا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، ۱۱۰ بسته اقلام غذایی شامل برنج، گوشت، مرغ، حبوبات و … به ارزش هرکدام ۳۵۰ هزار تومان تهیه و میان نیازمندان منطقه نازی‌آباد، خانی‌آباد و ورامین توزیع کرد.

ناصر محبوب عضو گروه جهادی هیأت رهروان شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: این گروه جهادی در مسجدالرسول (ص) نازی‌آباد مشغول خدمت‌رسانی است که پس از توصیه مقام معظم رهبری برای کمک‌رسانی به نیازمندان در آستانه ماه رمضان در قالب رزمایش همدلی، برای کمک به افراد نیازمند در حوالی منطقه فعال شده است.

وی افزود: با جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مرحله اول، ۱۱۰ بسته اقلام غذایی شامل برنج، گوشت، مرغ، حبوبات و … به ارزش هرکدام ۳۵۰ هزار تومان تهیه شد که بناست میان نیازمندان منطقه نازی‌آباد، خانی‌آباد و ورامین توزیع شود.

محبوب گفت: طی روزهای گذشته این اقلام در مسجد بسته‌بندی شد و به همت جوانان بسیجی و هیأتی میان نیازمندان این مناطق توزیع شد.

این عضو گروه جهادی هیأت رهروان شهدا در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نیز بنا داریم برای کمک‌رسانی به نیازمندان منطقه جنوب و جنوب تهران برنامه‌ریزی کنیم که هم‌اکنون در حال جمع‌آوری کمک‌های مردم هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار