سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳

Tuesday, 21 May , 2024

  • پنج‌شنبه / 23 آوریل 2020 / 14:32
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 5374
  • خبرنگار : 104

احتمال بازگشت محدودیت‌های مشاغل به اهواز در صورت عدم توجه به هشدارها

سخنگوی ستاد کرونا در خوزستان گفت: با توجه به افزایش آمار کرونا در اهواز، چنانچه مردم به توصیه‌های بهداشتی و هشدارها توجه نکنند ناگزیر هستیم تصمیمات، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های هفته‌های گذشته را اجرا کنیم.

رضا نجاتی امشب در گفت‌وگوی تلوزیونی با بیان اینکه افزایش آمار مبتلایان به کرونا ناشی از عدم توجه مردم به هشدارها و توصیه‌های بهداشتی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه آمار مبتلایان در اهواز نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است، اهواز را به دو بخش شرق و غرب تقسیم کردیم.

وی افزود: در این زمینه نیز گروه‌هایی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات، اماکن نیروی انتظامی، عوامل بسیج و اداره کل صمت درخواست کردیم که از کل مغازه‌ها، پاساژها و اصناف در سطح شهر بازدید کنند.

سخنگوی ستاد کرونا در خوزستان گفت: آن دسته از اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند و کارت سلامت ندارند به آن‌ها تذکر و احیاناً پلمب خواهند شد و این هشدار متوجه تمام مغازه‌داران در بازار است.

نجاتی بیان کرد: چنانچه مردم به توصیه‌های بهداشتی و هشدارها توجه نکنند ناگزیر هستیم تصمیمات، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های هفته‌های گذشته را اجرا کنیم تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار