سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Tuesday, 7 May , 2024

  • پنج‌شنبه / 23 آوریل 2020 / 14:58
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 5389
  • خبرنگار : 104

سرهنگ منصور جمشیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان اعلام کرد :

بازگشایی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در استان

مقرر است کلیه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودروئی، سراسر استان با آمادگی کامل از تاریخ ۹۹/۲/۶ با اعمال طرح زوج و فرد پلاک، بازگشایی گردند

پیرو ابلاغیه شماره۹۹۷۸۱۳ تاریخ ۹۹/۱/۳۰ و برابر تدبیر متخذه، مقرر است کلیه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودروئی، سراسر استان با آمادگی کامل از تاریخ ۹۹/۲/۶ با اعمال طرح زوج و فرد پلاک، بازگشایی گردند لذا ضمن اجرای دقیق مصوبات و پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا نسبت به ارائه خدمات برابر مقررات و با لحاظ سایر شرایط اقدام می گردد
۱_رعایت طرح زوج و فرد برای مراجعه به مراکز پلاک الزامی بوده و بایستی توسط مراجعین رعایت گردد.
۲_مراجعه کنندگان بایستی در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و انجام امور مربوطه صبر و شکیبایی لازم را داشته باشند.
۳_افرادی که ضرورتی و عجله ای برای تعویض پلاک خودرو ندارند می‌توانند در هفته های بعد، از بازگشایی به مراکز تعویض پلاک مراجعه نمایند.
۴_کلیه مراجعه کنندگان موظف اند از وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودروئی استفاده نمایند.
۵_برای جلوگیری از تجمع افراد در مقابل غرف و در راستای اجرای طرح گذاری، فضای مقابل باجه ها با استفاده از خط کشی و با فاصله یک متری جداسازی گردند.
۶_صرفا خریدار و فروشنده مجازند وارد مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودروئی گردند.
۷_مراجعه کنندگان موظفند، در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و یا به دفاتر خودرویی نوشت افزار مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند. (مانند خودکار)
۸_مراجعه کنندگانی که مهلت اعتبار وکالت نامه های آنها به اتمام رسیده است باید نسبت به تمدید اعتبار وکالت نامه ها اقدام نماید.
۹_مراجعه کنندگان در هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز یا Posبایستی از تماس مستقیم با دکمه ها اجتناب نموده و از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده نمایند.
۱۰_نشستن در صندلی های انتظار با رعایت فاصله های مشخص.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار