پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Thursday, 16 May , 2024

فرمانده دژبان کل ارتش: نفس شهدای سلامت قطع شد تا نفس ملت قطع نشود

فرمانده دژبان کل ارتش گفت: شهدای مدافع سلامت از جان خود گذشتند تا نفس ملت هیچ‌گاه قطع نشود.

فرمانده دژبان کل ارتش گفت: شهدای مدافع سلامت از جان خود گذشتند تا نفس ملت هیچ‌گاه قطع نشود.

امیر سرتیپ دوم سید محمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش با اشاره به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر این که کارکنان درمانی درگیر با ویروس کرونا در جهاد فی‌سبیل‌الله هستند، اظهار کرد: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش، ماموریتی را به دژبان آجا محول فرمودند تا از پرسنل درمانی بیمارستان‌ها قدردانی شود.

فرمانده دژبان کل ارتش ادامه داد: ما با تمام وجود به این نیرو‌های خط مقدم سلامت احترام می‌گذاریم و در تمامی نیرو‌ها برنامه تقدیر از مدافعان سلامت در حال برگزاری است.

او با درود به روح شهدای مدافع سلامت که در مبارزه با ویروس کرونا به این درجه نائل آمدند، گفت: این شهدا از جان خود گذشتند و نفس خود را قطع کردند تا نفس ملت ایران هیچ گاه قطع نشود، همه ما باید به نیرو‌های بهداشتی کمک کنیم تا این ویروس در ایران اسلامی و سراسر جهان نابود شود.

حسینی با اشاره به این که ملت ایران همیشه باید با عزت زندگی کنند، خاطر نشان کرد: همواره ثابت کردیم ارتش فدای ملت است و خواهد بود، گواه این موضوع را می‌توان در بحث ایستادگی ارتش در برابر ویروس کرونا از روز اول دید که با تمام امکانات به میدان آمد، ما فدایی ملت هستیم و به آن افتخار می‌کنیم.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار