پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳

Thursday, 24 October , 2024

نگرانی تولیدکنندگان مرغ را برطرف می‌کنیم/ تولید ۱۴ میلیون تن گندم در کشور

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ذخایر موجودی دانه‌های ذرت به حدی است که می‌تواند تمامی نیاز کشور را در این زمینه تأمین کند، از این هفته با سرعت زیاد و به صورت مویرگی خوراک مورد نیاز را به مرغداری‌ها خواهیم فرستاد.

کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی بعد از ظهر امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، ضمن تقدیر و تشکر از کشاورزان و تمامی زحمتکشان در حوزه کشاورزی کشور اظهار کرد: ما مرهون تلاش‌های کلیه کشاورزان و تولیدکنندگان و بهره‌برداران عزیز هستیم.

وی افزود: به خاطر دغدغه‌هایی که تولید کنندگان مرغ در زمینه خوراک ماکیان داشتند، این سفر انجام شد. خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های خوبی که از قبل صورت گرفته، امروز شاهد آزادسازی و توزیع مقادیر بسیار زیادی دانه‌های ذرت هستیم.

خاوازی بیان کرد: ذخایر موجودی دانه‌های ذرت درصد بسیار زیادی است به حدی که می‌تواند تمامی نیاز کشور را در این زمینه تأمین کند و از این هفته با سرعت زیاد و به صورت مویرگی خوراک مورد نیاز را به مرغداری‌ها خواهیم فرستاد. ضمن اینکه ذخایر استراتژیک ما در زمینه دانه‌های ذرت به حد کافی است و از آن طریق هم به صورت مویرگی در داخل استان‌ها در حال تزریق دانه‌های ذرت هستیم و این نگرانی را از تولیدکنندگان عزیز برطرف می‌کنیم.

پیش بینی تولید ۱۴ میلیون تن گندم/ به پایداری در تولید گندم دست یافته‌ایم

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه علت حضورم بررسی و رفع مشکلات موجود است، اظهار کرد: امروز که بنده حضور پیدا کردم عمدتا به خاطر این بود که اگر اشکالاتی در کار باشد، آن اشکالات را رفع کنیم و دوستان را تشویق نماییم با سرعت بالاتری دانه‌های ذرت را به تولید کنندگان مرغ تخم‌گذار و گوشتی برسانند.

وی افزود: پیش بینی می‌‎کنیم ۱۴ میلیون تن گندم تولید کنیم و رشد بسیار خوبی در زمینه تولید گندم در استان خوزستان داریم، تقریبا می‌شود گفت به پایداری تولید گندم در کشور دست پیدا کرده‌ایم.

خاوازی بیان کرد: سعی می‌کنیم از تمام صنعت طیور کشور حمایت لازم را داشته باشیم، از صنعت گل و گیاه که در جریان کرونا دچار صدمه شدند حمایت کامل بکنیم و به شدت در حال خریدار مرغ روزانه به میزان هزار تن از تولید کنندگان هستیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار