چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳

Wednesday, 23 October , 2024

۲ میلیون تن خوراک دام و طیور در بندر امام وجود دارد

استاندار خوزستان گفت: ذخایر ذرت و خوراک دام و طیور در استان خوزستان از طریق بندر امام خمینی(ره) به میزان قابل ملاحظه‌ای وجود دارد که بیش از ۲ میلیون تن موجود است.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان ظهر امروز در جریان بازدید از بندرامام اظهار کرد: ذخایر ذرت و خوراک دام و طیور در استان خوزستان از طریق بندر امام خمینی(ره) به میزان قابل ملاحظه‌ای وجود دارد که بیش از ۲ میلیون تن موجود است.

وی افزود: یک سری ناهماهنگی‌های داخلی بین بخشی در دستگاه‌های اجرایی بود که در جلسات حل و فصل شد و با حضور وزیر جهادکشاورزی آخرین هماهنگی‌ها را انجام خواهیم داد که این مشکلات رفع شود و این محمولات خارج شوند تا بتوانیم در نقاط مختلف کشور توزیع کنیم و از این بابت مشکلات خارجی نخواهیم داشت و موجودی و میزان محمولات به اندازه کافی وجود دارد.

پیش بینی تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم در خوزستان

شریعتی بیان کرد: در خصوص تولیدات کشاورزی در استان خوزستان ما امیدواریم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم، ۱۰۰ هزار تن کلزا، یک میلیون تن چغندر و جو و دیگر محصولات کشاورزی تولید کنیم و پیش بینی می‌کنیم تا ۶ میلیون تن محصولات کشاورزی تولید کنیم و برای امنیت غذایی و امنیت اقتصادی کشور گام‌های بلندتری برداریم.

وی در پایان بیان کرد: تلاش ما همچنان برای هماهنگی با وزارت های جهاد کشاورزی و نیرو برای برنامه ریزی کشت‌های تابستانه و تحقق ارتقای تولیدات کشاورزی و امنیت غذایی کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار