پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳

Thursday, 24 October , 2024

  • چهارشنبه / 29 آوریل 2020 / 16:53
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 5702
  • خبرنگار : 104

اهدا گل به کارگران سازمان آرامستانها به مناسبت هفته کار و کارگر

به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر در کشور، از کارگران و زحمت کشان سازمان آرامستانها نیز با اهدا گل تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در احادیث و روایات اسلامی از کار کردن به عنوان عملی دنیوی و اخروی که دارای اجر و ثواب بسیار است یاد و نسبت به آن توصیه های بسیار شده است به طوری که عنوان جهاد کننده در راه خدا بر کارگری که برای اداره زندگی خانواده اش سعی و تلاش میکند اطلاق شده است.کارگر در دیدگاه اسلام بسیار محترم و ارزشمند است، بطوری که رسول گرامی اسلام (ص) و امیر المومنین (ع) و سایر امامان معصوم (ع) از کار و کارگر تجلیل کرده و خود نیز کار میکردند و خود را کارگر می دانستند، و در تاریخ منقول است که حضرت علی (ع) باغهای دیگران را آبیاری میکرد ودر ازای آنها دستمزد میگرفت.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر در کشور، از کارگران و زحمت کشان سازمان آرامستانها نیز با اهدا گل تقدیر و تشکر به عمل آمد. بنا بر این گزارش رئیس اداره مالی و اداری سازمان آرامستانها بیان نمود کارگران ستون این سازمان هستند و زحمات و تلاش های این عزیزان می باشد که این سازمان به نحو احسن در حال خدمت رسانی به شهروندان و مردم می باشد. هفته کار و کارگر از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت ماه در کشور برقرار است که در این هفته نیاز است از این قشر زحمت کش و شریف تقدیر و تشکر به عمل آید.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار