جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Friday, 3 May , 2024

معلم‌ها با آخرین دستاوردهای علمی آشنا شوند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: معلم‌ها باید آخرین دستاوردهای علمی در حوزه کار تخصصی خود را آموزش دیده و با آن آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز یکشنبه در نشستی که به منظور بزرگداشت روز معلم با حضور جمعی از مسوولان خوزستان و به صورت ویدیو کنفرانس با نواحی ۴۰گانه آموزشی استان در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شدبیان کرد: روش های تعلیم و تربیت و آموزش دانشآموزان باید به صورت منظم به روز رسانی شود.

وی گفت: بستر و شرایط برای معلم‌ها باید به گونه‌ای فراهم شود که دانش و علم آنها ارتقا یابد و در بهترین سطح به دانش‌آموزان آموزش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: رسالت اصلی معلمان پرورش روح دانش‌آموزان است و این وظیفه مهمترین اصل در نظام تعلیم و تربیت کشور است.

وی با بیان اینکه معلمان امانتداران نظام تعلیم و تربیت کشور هستند افزود: نسل نوجوان و جوان جامعه اسلامی مهمترین امانتی است که به معلمان سپرده شده تا آنان را به بهترین نحو تربیت کنند.

آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی فرهنگیان خوزستان
استاندار خوزستان نیز در این نشست بیان کرد: معلم‌ها با علاقه و عشق برای هدایت و تربیت انسان‌ها تلاش و کار میکنند.

غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه معلم ها در بحث کرونا فعالیت ارزنده‌ای داشتند افزود: تلاش و فعالیت ارزنده معلم‌ها و جامعه فرهنگی در بحث کرونا در سطح کشور و استان ستودنی است.

وی بیان کرد: دولت تلاش داشته تا با افزایش حقوق مناسب فرهنگیان و پرداخت مطالبات، معلم‌ها با دغدغه کمتری در این حرفه فعالیت داشته باشند.

شریعتی ادامه داد: ساخت یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی فرهنگیان خوزستان دوشنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور برخی مسوولان کشوری و به صورت ویدیو کنفرانس در این استان آغاز می شود.

شریعتی با اشاره به تلاش هر چه بیشتر برای بستری سازی و ایجاد فضای هر چه بهتر تعلیم و تربیت در خوزستان بیان کرد: پارسال یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس در خوزستان ساخته و به بهره‌برداری رسید و تلاش است که کلاسهای کانکسی نیز در استان جمع‌آوری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این نشست بیان کرد: تلاش جهادگونه معلمان خوزستانی برای استمرار آموزش به دانش‌آموزان، با وجود شیوع ویروس کرونا کاری بسیار ارزشمند است.

کوروش مودت در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۰۵ شهید فرهنگی خوزستان، افزود: فرهنگیان خوزستان امروز نیز با از خودگذشتگی در کنار مدافعان سلامت، در سنگر تعلیم و تربیت به خدمت رسانی به دانش آموزان سراسر استان مشغول هستند.

وی ادامه داد:معلمان خوزستانی با راهاندازی پویش #آموزش_ادامه_دارد به صورت جهادی در راستای استمرار فعالیت آموزشی گام های اساسی برداشتند و در این شرایط بحرانی خوش درخشیدند.

این نشست به صورت ویدئو کنفرانس بین جمعی از مسوولان استانی و تعدادی از فرهنگیان در مناطق ۴۰ گانه آموزشی استان در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برای گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار