یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Sunday, 19 May , 2024

دلیل افزایش آمار ابتلا به کرونا در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان به دلیل رعایت نشدن فاصله اجتماعی، آغاز مجدد فعالیت بازار و اصناف و تقویت سیستم بیماریابی در این استان افزایش یافته است.

غلامرضا شریعتی روز سه شنبه در نشست استانداران و جمعی از معلم‌ها از سراسر کشور با رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد:پنج آزمایشگاه در خوزستان کار آزمایش و بیماریابی افراد مبتلا به ویروس کرونا را انجام می دهند که تا چند روز آینده یک آزمایشگاه دیگر نیز بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: اطرافیان و خانواده افراد مبتلا به کرونا در خوزستان نیز مورد آزمایش و پایش قرار می‌گیرند تا در صورت ابتلای آنها، به این افراد نیز رسیدگی شود.

شریعتی ادامه داد: تعداد افراد بستری ناشی از ویروس کرونا در خوزستان افزایش نیافته اما تعداد بیماران سرپایی در این استان افزایش یافته است.

در ادامه این نشست یک معلم به نمایندگی از جامعه فرهنگیان خوزستان بیان کرد: موفقیت هر نظام آموزشی به دانش و مهارت‌های نظام آموزش آن جامعه بستگی دارد.

حکیمه بخرد ادامه داد: لازم است که از سوی مسوولان کشور انگیزه شغلی برای معلم‌ها که می‌تواند بر کیفیت آموزش نیز تاثیر گذار باشد، ایجاد شود.

وی گفت: انتظار داریم که ضمن اولویت قرار دادن آموزش و پرورش درکشور، راهکارهای مختلفی را برای ماندگاری معلم‌های حرفه‌ای در آموزش و پرورش اجرا شود.

بخرد افزود: ضروری است که در جذب نیروی کارآمد، طبق مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش عمل شود تا از جذب افراد ناکارآمد جلوگیری شود.

این معلم خوزستانی ادامه داد: جامعه فرهنگیان انتظار دارند که پاداش پایان خدمت آنها طبق نرخ تورم و به روز پرداخت شود و صندوق‌های تعاونی فرهنگیان نیز شفاف سازی و مدیریت صحیح و کارآمد داشته باشند و شهرداری‌ها و صنعت در بهبود وضعیت آموزش و مدارس تلاش کنند.

به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم روز سه‌شنبه دیداری بین رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش با استانداران و جمعی از معلمان و فرهنگیان کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار