پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳

Thursday, 24 October , 2024

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در خوزستان

سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه ویژه مناطق و خانوارهای محروم استان خوزستان، امروز در اهواز به مرحله اجرا رسید.

 مرحله سوم از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه ویژه مناطق و خانوارهای محروم استان خوزستان، امروز در اهواز به مرحله اجرا رسید.

در این مرحله از رزمایش مواسات یا کمک مؤمنانه، ۵۰ هزار بسته معیشتی دیگر شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه و ماکارونی جهت توزیع در مناطق محروم استان تهیه شد.

کار بزرگ خیرین

حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: از همه خیرین و عزیزانی که در این طرح و رزمایش بزرگ شرکت داشته و دارند، صمیمانه تشکر می‌کنیم و ارزش این اقدامات بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: تا زمانی که کمک‌های مردمی و خیرخواهانه ادامه داشته باشد، این رزمایش ادامه خواهد داشت و به لطف خداوند تا امروز که روز میلاد کریم اهل بیت(ع) است، به تهیه ۱۵۰ هزار بسته معیشتی جهت توزیع در سطح استان رسیده‌ایم.

توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی تا کنون

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه این رزمایش اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان، پایه اجرایی این طرح نیروهای مسلح و سپاه حضرت ولیعصر(عج) شدند و با همکاری و همیاری سایر دستگاه‌های دولتی و مردم عزیز، تا کنون سه مرحله از این رزمایش را به پیش برده‌اند.

وی افزود: بنای ما به تهیه ۲۵۰ هزار بسته بوده که تا کنون ۱۵۰ هزار بسته معیشتی فراهم شده که سومین بسته ۵۰ هزارتایی در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) یعنی امروز تهیه و آماده توزیع شد.

تعهد تأمین ۱۰۰هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد

همچنین مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: کمیته امداد نیز تلاش کرده در این رزمایش نقش‌آفرینی ویژه‌ای در کنار دیگر عزیزان داشته باشد و تا کنون ۲۷ هزار بسته معیشتی را در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته در سطح استان داشته‌ایم.

وی افزود: تلاش داریم این رقم را تا پایان ماه مبارک رمضان تا ۱۰۰ هزار بسته افزایش دهیم و بتوانیم در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار