پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳

Thursday, 24 October , 2024

شناسایی ۱۷۱ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ شناسایی شد تا مبتلایان به ۴۶۳۰ مورد افزایش یابد.

علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده به دستور استاندار اظهار کرد: امیدواریم در هفته‌های آتی شاهد کاهش موارد جدید ابتلا به کروناویروس در استان باشیم‌.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان متولی اصلی سلامت استان با بهره‌گیری از این فرصت، حجم گسترده‌ای از اقدامات بهداشتی و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا در دست اقدام دارد که از جمله آن میتوان به فعال کردن کامل بیمارستان شهید نیاکی به عنوان بیمارستان معین بیماری کرونا ویروس در استان به منظور تقویت و پشتیبانی بیمارستان‌های آیت الله طالقانی، امیر کبیر، امیرالمومنین، سینا، ابوذر و رازی و تشدید بازرسی‌های بهداشتی در مراکز جمعیتی، ارایه آموزش‌های حضوری به صنوفی که مشمول تعطیلی در این ایام نیستند و کنترل مراکز ارایه خدمت به سالمندان و معتادان اشاره کرد.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه با همکاری‌های همه جانبه استانداری تعداد آزمایشگاه‌های استان رو به افزایش است عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ شناسایی شد تا مبتلایان به ۴۶۳۰ مورد افزایش یابد که به طور کلی افزایش آمار را میتوان نتیجه افزایش نمونه‌گیری‌ها و بیماریابی مطلوب‌تر دانست.

وی افزود: در حال حاضر ۵۵۹ مورد قطعی ابتلا در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستن و در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار جان خود را از دست داد تا شمار فوت شدگان به ۲۹۷ مورد افزایش یابد، تاکنون نیز ۳۳۷۴ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار