چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳

Wednesday, 23 October , 2024

ثبت آمار نگران‌کننده در آبادان / جنوب غرب خوزستان به مرز ۵۰۰ مبتلا رسید

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان آمار نگران کننده‌ای را در خصوص وضعیت جنوب غرب خوزستان در ۴۸ ساعت اخیر ارائه داد.

شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، در تشریح آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان بیان کرد: در ۴۸ گذشته ۷۴ مورد جدید مثبت داشته ایم  که به تفکیک در آبادان ۳۸ نفر، خرمشهر ۱۷ نفر و شادگان ۱۹نفر بوده است.

وی ادامه داد: به این ترتیب تاکنون در آبادان ۲۲۸ نفر، خرمشهر ۲۰۹ نفر و شادگان ۶۱ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده که در مجموع ۴۹۸ نفر می باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان تصریح کرد: از این ۷۴ مورد مثبت جدید تعداد ۶۷ نفر به صورت سرپایی مراجعه و شناسایی شده اند (آبادان ۳۱ نفر، خرمشهر ۱۷ نفر و شادگان ۱۹ نفر) یعنی در خرمشهر و شادگان کل مراجعات جدید در دو روز گذشته به صورت سرپایی بوده‌اند.

سلمان‌زاده گفت: از کل موارد مثبت ثبت شده ۴۳۵ نفر بهبود و ترخیص شده اند و از این تعداد در مجموع ۱۶۳ نفر به صورت سرپایی بودند و هم اکنون ۳۶ بیمار مثبت قطعی نیز در بیمارستان بستری هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به آمار تفکیک شده روز گذشته دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، گفت:  در ۲۴ گذشته ۳۴ مورد جدید مثبت داشته ایم که در آبادان ۱۶نفر، خرمشهر ۶ نفر و شادگان ۱۲ نفر مورد بود.

وی اشاره کرد: از این ۳۴ مورد مثبت جدید تعداد ۳۰ نفر به صورت سرپایی مراجعه و شناسایی شده‌اند (آبادان ۱۲نفر، خرمشهر ۶ نفر و شادگان ۱۲ نفر) یعنی در خرمشهر و شادگان کل مراجعات جدید در روز گذشته به صورت سرپایی بوده‌اند.

سلمان‌زاده خاطرنشان کرد: در ۷۲ ساعت گذشته تا امروز مرگ جدیدی نداشته‌ایم، بنابراین کل فوت‌شدگان همان ۲۷ نفر هستند که به تفکیک شهرهای جنوب غرب خوزستان، در آبادان هفت نفر، خرمشهر ۱۸ نفر و شادگان دو نفر مورد بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار