پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳

Thursday, 24 October , 2024

فعالیت شرکت‌های آبفا خوزستان یکپارچه شد/ سطح کمی و کیفی خدمات آبفا در خوزستان بیشتر شود

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور با اعلام فعالیت یکپارچه شرکت‌های آبفا خوزستان گفت: تاکید می شود که سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم عزیز استان خوزستان باید بیش از گذشته ارتقاء یابد.

، مراسم یکپارچه سازی شرکت‌های آبفا خوزستان ظهر امروز به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

حمیدرضا جانباز، مدیرعامل آبفا کشور در آیین معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با تاکید بر الویت حفظ سلامتی همکاران و تداوم خدمت رسانی در شرایط سخت ناشی از بیماری کرونا ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در صنعت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد:با توجه به گرما و وضعیت شیوع ویروس کرونا در خوزستان، ارائه خدمات مطلوب در آبرسانی به مردم شریف خوزستان باید با دقت انجام شود.

وی به موضوع یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب در کشور  اشاره کرد و گفت : یکپارچه سازی صنعت آبفا خوزستان با رویکرد افزایش توانمندی‌ها و چالاکی سیستم برای خدمات رسانی بهتر انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور با اشاره به وضعیت اهمیت کار کردن در صنعت آبفا خوزستان تصریح کرد: کارکردن در استان خوزستان با وجود سختی‌ها و محدودیت‌ها بسیار اهمیت داشته و گویای سطح توانمندی همکاران صنعت است.

جانباز بیان کرد: در سال های گذشته علی رغم همه بحران‌ها اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفته است که شایسته تقدیر و تشکر است.

وی افزود: در یک بازه زمانی کوتاه انواع چالش‌ها را در خوزستان داشتیم، از ریزگردها گرفته تا کم آبی و بحران سیلاب، که همه همکاران با تلاش شبانه روزی توانستند بحران‌ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند.

مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور ضمن  اشاره به مشکلات فاضلاب شهر اهواز گفت: با عنایت و لطف مقام معظم رهبری اعتباری از صندوق توسعه ملی برای برطرف کردن مشکل فاضلاب این کلانشهر تامین که بنا بر دستور رئیس جمهور و وزیر نیرو اقدامات خوب و امیدبخشی در این زمینه انجام خواهد شد.

رئیس هیت مدیره شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به تلاش های حقیقی پور در سال‌های گذشته خاطر نشان کرد: حقیقی پور از طرح آبرسانی غدیر خدمات و تجربیات بسیار خوبی داشته اند و  انصافا وقتی ایشان در خوزستان پای کار بودند این طرح با سرعت و نگاه فنی خوب پیشرفت کرد و اقدامات مهمی در طرح غدیر انجام که دستاورد مهمی برای سازمان آب و برق خوزستان شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین با بیان اینکه ما مشکلات بسیار زیادی در قسمت جنوبی کرخه، از تصفیه خانه قیصریه به سمت آبادان و خرمشهر و در قسمت شمالی رودخانه ام الدبس داشتیم که انصافا در دوره دکتر حقیقی پور بخوبی پیگیری و اقدامات مهمی انجام شد.

جانباز تصریح کرد: از زمانی که دکتر حقیقی پور در آبفا خوزستان مشغول شدند من شاهد هستم با تلاش های بی وقفه اتفاقات خوبی در استان خوزستان رقم زدند و گزارش عملکرد خوبی در سال گذشته ارائه شد و عملکرد وی بسیار قابل قبول است با این حال تاکید می شود که سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم عزیز استان خوزستان باید بیش از گذشته ارتقاء یابد.

وی در ادامه از تلاش های مریدی در زمان تصدی مدیر عاملی شرکت آب و فاضلاب اهواز و حرباوی در زمان تصدی مدیر عاملی آبفا روستایی تقدیر و با اعلام رسمی طرح مهم و کلان یکپارچه سازی شرکت های آبفا استانی ،صادق حقیقی پور را به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان منصوب کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار