چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳

Wednesday, 23 October , 2024

مرحله دوم توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار آسیب دیده آغاز شد

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: انشالله شاهد تداوم این رزمایش حتی بعد از ماه رمضان نیز باشیم و امیدواریم به برکت حضور جوانانی که حتی در چسب زدن بسته‌ها و حمل کارتون‌ها خالصانه کمک کردند صدقه جاری آن‌ها شود و قطعا دوربین خدا بهتر از دوربین انسان می‌بیند.

عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه رزمایش همدلی بازاریان اظهار کرد: بسیج اصناف با کمک اصناف و بازاریان تا به امروز تهیه و توزیع پنج هزار بسته غذایی را برنامه‌ریزی کرده بودند.

وی افزود: همت این بازاریان بی‌نهایت مورد تقدیر است چرا که علی‌رغم ضرری که در شرایط کرونا متحمل شدند و فروش آن‌ها کاهش پیدا کرد اما به نیت دعای خیر مردمی که در مضیقه هستند سهم خود را از این کمک‌ها دادند و در حال حاضر وارد مرحله دوم توزیع ۲هزار بسته غذایی به اصناف آسیب دیده از بیماری کرونا در سطح استان شده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: وقتی که فرمانده کل قوا امر به طرح مؤمنانه می‌فرمایند سربازانش تا کوچک‌ترین مناطق که پایگاه‌های مقاومت هستند همت می‌کنند.

وی افزود: در جهت این طرح، کانون‌های اصناف، اتاق بازرگانی و همه زحمت کشیدند و چقدر شاهد تهیه بسته‌هایی مانند این پنج هزار بسته بودیم.

حاجتی گفت: امیدواریم شاهد تداوم این رزمایش حتی بعد از ماه رمضان نیز باشیم و امیدواریم به برکت حضور جوانانی که حتی در  چسب زدن بسته‌ها و حمل کارتون‌ها خالصانه کمک کردند صدقه جاری آن‌ها شود و قطعا دوربین خدا بهتر از دوربین انسان می‌بیند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار