پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳

Thursday, 24 October , 2024

حمایت از فلسطین خط قرمز انقلاب اسلامی است

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: حمایت از فلسطین یکی از اصول تغییر ناپذیر انقلاب و خط قرمز ترسیم شده از سوی امام راحل است.

حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به روز قدس و جنایت‌های رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی، اظهار کرد: روز قدس یادگار امام راحل و عزیز ما و استراتژی انقلاب اسلامی در رابطه با مسئله فلسطین است.

وی ادامه داد: یکی از شعارهای اساسی و اصلی ملت ما در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی «امروز ایران، فردا فلسطین» بود که نشان‌دهنده اوج اهمیت این مسئله برای ملت ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: اقدام امام راحل در امر نامگذاری روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اقدامی حکیمانه بود. به این معنا که نگاه ما به قدس یک نگاه فراتر از  سرزمین و جغرافیا و نگاه ایدئولوژیک است و قدس برای ما قبله اول و نماد ادیان توحیدی به حساب می‌آید.

شفیعی بیان کرد: حمایت از فلسطین یکی از اصول تغییر ناپذیر انقلاب و خط قرمز ترسیم شده از سوی امام راحل است، امام راحل به رزمندگان فلسطینی فرمودند که با یک دست سلاح و با دست دیگر قرآن بگیرند و رژیم غاصب صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنند.

وی عنوان کرد: نگاه ملت ایران همواره این است که فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و هرگز فراموش نمی‌شود، البته دشمن درصدد است که فلسطین را از نگاه و تمرکز مسلمانان محو و برای رژیم صهیونیستی حاشیه امن ایجاد کند اما در این مورد هم با شکست گسترده‌ای رو به رو خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار